۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۳۹۹۲۵

پایان رقابت های بیلیارد قهرمانی کشور در چهارمحال وبختیاری

مسابقات بیلیارد قهرمانی کشور با معرفی برترین ها در شهرکرد خاتمه یافت.
پایان رقابت های بیلیارد قهرمانی کشور در چهارمحال وبختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ، بیست و هشتمین رنکینگ کشوری ناین بال آقایان یکم تا ششم مردادماه در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد برگزار شد که در این دوره از رقابت ها ۱۶۸ بازیکن از استان های فارس، تهران،اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان،کردستان، کرمانشاه، گیلان، همدان، لرستان، مازندران و مرکزی شرکت کردند.

در این دوره رقابت ها سید رحیم معین السادات با پیروزی ۱۱ بر ۷ برابر آرمان دیناروند از اصفهان قهرمان شد و بیلیارد باز اصفهانی در سکوی دوم جا گرفت.

همچنین سینا ولی زاده ملی پوش بیلیارد ایران در مکان سوم ایستاد و محمد آزاد، محمد علی پردل، علی مقصود، آرش گلکار فرد، آرمین محمودی در رده چهارم تا هشتم ایستادند.

رئیس فدراسیون بیلیارد و بولینگ جمهوری اسلامی ایران گفت: رقابت های شهرکرد در سطح استانداردهای بین المللی برگزار شد.

هاشم اسکندری در اختتامیه این رقابت ها افزود: مسابقات شهرکرد به گونه ای بود که حتی ملی پوشان در این رقابت ها نتوانستند به دیدار نهایی یابند.

رشته ورزشی ناین بال یا ۹ توپ (NINE BALL) با ۹ توپ بر روی یک میز برگزار می شود که شماره توپ ها از یک تا ۹ و کیوبال (توپ سفید) است.

هر بازیکن باید اول به توپی که پایین ترین شماره را در روی میز دارد ضربه بزند و پس از ضربه اول به پایین ترین شماره چنانچه توپ دیگری نیز وارد پاکت شود مورد قبول است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۹:۲۴

27 Dec 2019