۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۱۷۷۸۵
فرمانده سپاه ناحيه بن خبر داد

اجرای 40 برنامه دفاع مقدس در شهرستان بن

40 ویژه برنامه دفاع مقدس در شهرستان بن برگزار می‎شود.
اجرای 40 برنامه دفاع مقدس در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز، سيداصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بن ضمن گرامي داشت هفته دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: هفته دفاع مقدس ياد آور رشادت ها ودلاوري هاي رزمندگان در هشت سال دفاع نقدس در برابر رژيم غاصب صهيونيست است.

موسوي افزود: اين وظيفه ما است که فرهنگ ايثار وشهادت را هر ساله در جامعه اسلامي جاري کرده و رنگ و بوي شهادت را در جامعه احيا کنيم.

وي به تقارن آغاز جنگ تحميلي با آغاز سال تحصيلي در مدارس اشاره کرد و گفت: هدف اصلي صدام و ساير کشورهاي غربي مدافع آن ها در اين جنگ ايجاد رعب و وحشت درجامعه خصوصا در ميان دانش آموزان بود.

فرمانده سپاه ناحیه بن تصريح کرد: تمام کشورهاي که در اين جنگ درمقابل ايران ايستادند قصد براندازي انقلاب اسلامي را داشتند و فکر مي کردند اگر در اين برهه از زمان وارد شوند به راحتي مي توانند انقلاب اسلامي ايران را نابود کنند.

فرمانده سپاه بن گفت: علت ايستادگي مردم ايمان و اراده آنان و عشق به ولايت فقيه بود که توانستند با وجود امکانات کم پيروز ميدان باشند.

موسوي در ادامه خاطرنشان کرد: ۴۰ برنامه در سطح شهرستان و ناحيه مقاومت بسيج شهرستان در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: از این تعدا برنامه ۱۷ برنامه در سطح شهرستان و ۲۳ برنامه در سطح ناحیه مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.

موسوی در پايان تصريح کرد: غبارروبي گلزار شدا، برگزاري يادواره هاي شهدا، پياده‌روي عمومي، افتتاح گلزار شهداي وردنجان و صبح گاه مشترک و زنگ مقاومت در مدارس را ازجمله برنامه هاي اين شهرستان معرفي کرد.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۰:۵۲

27 Dec 2019