۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۰۵۵۵

نیل به بالندگی و رونق شهری از اهداف مشترک دانشگاه شهرکرد و شهرداری است

تفاهم‌نامه همكاري مشترك بين مركز رشد واحدهاي فنآوري دانشگاه شهركرد و شهرداری شهرکرد به امضا رسيد.
نیل به بالندگی و رونق شهری از اهداف مشترک دانشگاه شهرکرد و شهرداری است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، تفاهم‌نامه همكاري مشترك بين مركز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه شهركرد و شهرداری شهرکرد به امضا رسيد.

به همت مركز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه شهركرد، در راستای اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری مبنی‌بر توسعه علمی و بهره‌برداری همه‌جانبه از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و براساس مفاد برنامه پنجم توسعه و اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تفاهم‌نامه همكاري مشترك بين مركز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه شهركرد و شهرداری شهرکرد منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف گسترش هم‌فکری و همکاری‌های آموزشی- پژوهشی و نیل به بالندگی و رونق شهری و چاره‌جویی برای حل مشکلات و معضلات علمی، فنی و اقتصادی موجود در هر دو مجموعه به امضاء رسید.

فريد براتي رئيس مركز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه شهركرد و نورا... غلامیان شهردار شهرکرد، طرفین تفاهم‎نامه‌ای بودند که در محل مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهرکرد منعقد شد.

گفتنی است اجرای پروژه­‌های مورد نیاز شهرداری، برگزاری دوره‌های آموزشی، نمایشگاه و کارگاه‌های موردنیاز شهرداری، انجام امور مطالعاتی و امکان‌سنجی طرح‌ها و پروژه‌های مورد نیاز شهرداری از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۸:۱۴

31 Jan 2020