۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۵۵
نامه‌اي سرگشاده فعال دانشجویی به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي

آزمون FATF قطعا عيار خدمت و انقلابيگري شما نمايندگان را نشان خواهد داد/ آمريکا مشکلات ما را حل نخواهد کرد

فعال دانشجويي لردگاني در نامه‌اي سرگشاده به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گفت: شما که بعنوان نمايندگان ملت وظيفه نظارت و حراست از منافع و مصالح ملي را برعهده داريد؛ آزمون FATF قطعا عيار خدمت و انقلابيگري شما را نشان خواهد داد... .
آزمون FATF قطعا عيار خدمت و انقلابيگري شما نمايندگان را نشان خواهد داد/ آمريکا مشکلات ما را حل نخواهد کرد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛  عبدالله نادري، عضو سابق شوراي تبيين مواضع دانشجويي در نامه‌اي سرگشاده به نمايندگان مجلس مواردي را در خصوص لوايح FATF متذکر شد.

متن اين نامه در زير آمده است:

نمايندگان محترم استان چهارمحال و بختياري

سلام عليکم

ضمن آرزوي توفيق خدمتگزاري براي شما و ساير نمايندگان مجلس شوراي اسلامي

نيک مستحضريد که امروزه انقلاب اسلامي در حساس‌ترين برهه‌ي زماني خود قرار دارد به گونه‌اي که تمام استکبار، شرک و کفر يکجا عليه اين انقلاب که ثمره خون هزاران شهيد است بسيج شده تا نظام اسلامي را به زانو در آورد و در اين راه از هيچ تلاشي مضايقه نکرده و نمي‌کنند لذا باتوجه به نقشه جديد استکبار جهاني که در قالب FATF به دستگاه اجرايي و از اين کانال تحت عنوان لوايح چهارگانه (الحاق به کنوانسيون پالرمو،الحاق به کنوانسيون مبارزه با تامين مالي تروريسم، اصلاح قانون پولشويي واصلاح قانون مبارزه با تامين مالي تروريسم) به مجلس ارائه شده نکاتي را به محضرتان عرض مي‌کنيم تا مبادا فرداي قيامت شرمنده خون شهدا و ملت عزيز شويم و شويد!

۱. تجربه گفتگوي تمدن‌ها، برجام، قراردادهاي ipc و... به خوبي نشان داد که نظام سلطه و ايادي آن نه تنها هيچگونه عقد اخوتي با جمهوري اسلامي نداشته بلکه از هيچ تلاشي براي براندازي اين نظام مقدس کوتاهي نکرده و نمي‌کنند و وقاحت را به جايي رسانده که اين موضوع را علنأ در سخنان و مکتوبات خود بيان مي‌دارند؛ بازي جديد FATF و کنوانسيون‌هاي تکليفي آن نيز تکه‌اي از پازل استکبار جهاني است تا بار ديگر خسارت محضي بر نظام اسلامي تحميل کنند لذا مجلس شوراي اسلامي نبايد عجولانه اين پازل را تکميل و هزينه‌اي به مراتب بدتر از برجام به نظام و ملت تحميل نمايد.

۲. تاريخ انقلاب اسلامي نشان داده است هر آنجايي که مسؤولان و متصديان امور نسبت به فرمايشات امام و مقام معظم رهبري بي توجهي کرده‌اند، سيلي خورديم؛ رهبر انقلاب پيرامون مسئله FATF در ديدار ۳۰ خرداد ۹۷ با نمايندگان مجلس، مخالفت خود را صريحا اعلام داشتند و فرمودند ما خودمان قوانين اينچنيني تصويب کنيم؛ اينکه تنها يکي از لوايح چهارگانه بومي‌سازي شده و برخي از نمايندگان عجولانه سعي در تصويب سه لايحه ديگر بدون هيچگونه تغييري دارند هيچ توجيه عقلي و شرعي ندارد؛ نکند نمايندگان بنا دارند در يک ۲۰ دقيقه‌ي ديگري فاجعه‌اي به مراتب بدتر از برجام رقم بزنند!؟

۳. اينکه تنها چهار بند از ۴۱ بند تعهدات دولت به FATF در دستور کار مجلس قرار گرفته و دولت در حال اجراي ۳۷ بند ديگر مي‌باشد؛ توهين به جايگاه مجلس و نمايندگان است مبادا در تاريخ، از مجلس دهم بعنوان گذرگاه و شاخه‌ي ديگر دولت وقت ياد شده و نام آن در کنار مجلس ششم بعنوان نقطه‌اي سياه در تاريخ انقلاب ثبت گردد.

۴. طبق توصيه هفت، FATF دولت موظف است که تمامي افراد و نهادهايي که در قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل تحريم شده‌اند را در داخل تحريم کرده و به آنها هيچگونه خدماتي ارائه ندهد که اين خود نمونه‌ي خود تحريمي است که اگر آن را بپذيريم؛ به نظام و امنيت ملي ضربه سهمگيني وارد کرده و اگر نپذيريم ناقض تلقي شده و مي‌بايست به ناظران تروريسم پرور FATF پاسخگو باشيم و اين يعني کامل کردن مکانيسم تحريم آمريکا در داخل کشور

۵. اينکه دولت و برخي نمايندگان (همان کساني که آب خوردن مردم را به برجام گره زدند) برقراري روابط بانکي بين‌المللي را منوط به پذيرفتن استانداردهاي FATF مي‌دانند حرکت در يکي از دو مسير جهالت يا خيانت است؛ چرا که  اروپا و آمريکا به عنوان سردمداران اين قضيه هيچگاه دنبال حل مشکلات جمهوري اسلامي نبود و اين را به خوبي در سخن معاون مديريت مبارزه با تروريسم و جرائم مالي در وزارت خزانه‌داري آمريکا مي‌توان دريافت که گفت: «براي قرار دادن ايران در تنگنا و سخت­‌تر کردن شرايط براي اين کشور، به حضور کامل FATF نياز است.»

علي ايحال سخن پيرامون اين مسئله زياد است؛ هدف اتمام حجتي بود با شما که بعنوان نمايندگان ملت وظيفه نظارت و حراست از منافع و مصالح ملي را برعهده داريد؛ آزمون FATF قطعا عيار خدمت و انقلابيگري شما را نشان خواهد داد لذا انتظار مي‌رود به فوريت موضع خود را پيرامون cft اعلام کنيد چراکه اين حق مردم است که بعنوان ولي نعمتانتان از موضع و جهت‌گيري نمايندگانشان مطلع شوند.

وسلام علي من التبع الهدي

 

انتهاي پيام1026ج / 630ل

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۸:۵۲

27 Dec 2019