۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۲۸۴۹۵
رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان:

40 عنوان برنامه در هفته معلم در سامان اجرا مي‌شود

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت گراميداشت هفته معلم با تکريم جايگاه علم و دانش برنامه‌ريزي شده است که در اين راستا به کليه فرهنگيان شهرستان سامان لوح تقدير و سپاس تقدیم خواهد شد.
40 عنوان برنامه در هفته معلم در سامان اجرا مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد دهقاني در گفت‌وگو با سامان ما اظهار کر د: ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت گراميداشت هفته معلم با تکريم جايگاه علم و دانش برنامه‌ريزي شده است که در اين راستا به کليه فرهنگيان شهرستان سامان لوح تقدير و سپاس تقدیم خواهد شد.

وي همچنين ابراز داشت: به فرهنگيان بازنشسته نيز پيام تبريک ارسال خواهد شد.

دهقاني به عناوين برنامه‌هاي اجرايي در هفته نکوداشت مقام معلم اشاره کرد و اظهار داشت: همايش فرماندهان واحدهاي مقاومت بسيج دانش‌آموزي، برپايي مسابقات کتابخواني، ديدار با خانواده شهداي فرهنگي، برپايي مسابقات خاطره‌نويسي روزهاي معلمي، نواختن زنگ سپاس از معلم، غبارروبي گلزار مطهر شهدا، بازديد از مدارس، تجليل از خانواده‌هاي راهيان نور، برپايي همايش بسيجيان فرهنگي، افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي علمي دانش‌آموزان با عنوان طرح جابر ابن حيان، تجليل از بازنشستگان سال ۱۳۹۴، مراسم تجليل از کارکنان اداري آموزش و پرورش، همايش پياده‌روي خانوادگي، جشن مبعث پيامبر اکرم (ص)، شرکت فرهنگيان در نماز عبادي سياسي روز جمعه و سخنراني رئيس آموزش و پرورش سامان در بين‌الصلاتين نماز جمعه از مهم‌ترين برنامه‌هاي شاخص اين هفته عنوان کرد.

وي در ادامه يادآور شد: در دهستان شوراب و بخش زاينده‌رود با هماهنگي بخشداران اين دو مرکز در هفته مقام معلم از جايگاه عمل و دانش تقدير و تشکر صورت خواهد گرفت.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان اظهار کرد: با هماهنگي شهردار سامان مقرر شد به معلمين و همکاران فرهنگي تخفيف ۱۵ درصدي در جهت اخذ پروانه ساخت صادر شود.

دهقاني به رويکرد ستاد بزرگداشت مقام معلم در سال‌جاري اشاره کرد و تصريح کرد: امسال اين رويکرد، رويکرد مدرسه‌اي و اولياء است و اين بدان معناست که ما بايد به نحوي برنامه‌ريزي کنيم که جامعه از معلم تقدير و تشکر کند و آنچه که بايد گفت و اذعان داشت آن است که اولياء نقش و حضور بسزايي در مدارس دارند که جا دارد در اين هفته از اولياء دانش‌آموزان نيز به خاطر نوع ارتباطشان با مدارس تقدير و تشکر شود.

وي در ادامه افزود: اين حرکت مسئوليت ما را صدچندان مي‌کند که در مسئوليت‌مان و در حوزه آموزش و پرورش فعاليت قابل ملاحظه‌اي داشته باشيم.

دهقاني به فعاليت آموزش و پرورش در طول دو سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در طول اين دو سال آموزش و پرورش توانسته با شعار يک گام به جلو فعاليت‌هاي برجسته‌اي را در ارتقاء علمي و کيفي دانش‌آموزان بردارد که بالواقع در خط مقدم تعليم و تربيت، معلمين، مديران مدارس و عوامل اجرايي آنان نقش‌آفرين هستند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۸:۲۸

26 Dec 2019