۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۳۳۲۵۵
نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري:

امنیت فعلی کشور حاصل فداکاری نيروهاي مسلح و اتحاد ملت ايران تحت زعامت مقام معظم رهبري است

نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به امنيت مثال زدني جمهوري اسلامي ايران در ميان كشورهاي منطقه گفت: اين امنيت حاصل فداكاري نيروهاي مسلح و اتحاد آحاد ملت ايران تحت زعامت مقام معظم رهبري و فرمانده معزز كل قوا است.
امنیت فعلی کشور حاصل فداکاری نيروهاي مسلح و اتحاد ملت ايران تحت زعامت مقام معظم رهبري است
به گزارش جهانبین نیوز؛ آیت الله اسلامیان نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري در ديدار با سردار غلامزاده فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی به سبب تنوع وظايف و مأموريت ها در سراسر كشور در سرما و گرما از نقطه صفر مرزی تا شهرها و روستاهای دور و نزدیک مشغول خدمت صادقانه و ایثارگری بوده و سند محکم آن شهدای گرانقدری است که این نیروی فداکار تقدیم نظام کرده است.

وي افزود: اگر كار شما همراه با نيت الهي و توكل به خداوند متعال باشد مطمئنا تاثير و نتيجه آن چند برابر خواهد بود و شيريني اين خدمت الهي در كام مردم خواهد نشست و روز به روز اعتماد و عزت شما نزد مردم افزون تر خواهد شد.

نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به امنيت مثال زدني جمهوري اسلامي ايران در ميان كشورهاي منطقه كه در آماج توطئه ها گروه هاي تروريستي و تكفيري قرار دارند، بيان كرد: اين امنيت حاصل فداكاري نيروهاي مسلح و اتحاد آحاد ملت ايران تحت زعامت مقام معظم رهبري و فرمانده معزز كل قوا است.

لازمه زندگی مردم امنیت است و برقراری امنیت به کار نیروی انتظامی ارزش می دهد

در ادامه اين دیدار سردار غلامزاده فرمانده انتظامي استان اظهار کرد: ما به عنوان مجموعه ناجا مفتخریم که خداوند این سعادت را نصیب ما کرده که در برهه ای از زمان خدمت می کنیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت امر ولایت فقیه هستیم.

وی به تشریح ديدگاه مقام معظم رهبری در مورد نیروی انتظامی پرداخت و گفت: نیروی انتظامی باید یار مقتدر و مهربان مردم بوده و کار این نیرو وقتی ارزش پیدا خواهد کرد که توأم با صداقت باشد؛ نیروی انتظامی نیرویی عظیم است که اگر وظایف و مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهد می تواند کم کاری بقیه سازمان ها را هم جبران کند.

فرمانده انتظامی استان گفت: لازمه زندگی مردم امنیت است و برقراری امنیت به کار نیروی انتظامی ارزش می دهد و ما هم به همین سبب به دنبال این هستیم که تلاش کنیم نیرویی در شان جمهوری اسلامی باشيم.

وی گفت: نیروی انتظامی می بایست یک نیروی پاک، صادق، سالم و با صحت عمل باشد و بتواند با روحیه جهادی کار کند و خدمت را برای خود ارزش بداند و این روحیه در نیروی انتظامی به لطف خداوند از ابتدا تا کنون وجود داشته است.

فرمانده انتظامي استان در ادامه سخنان خود به رسالت عظیم نيروي انتظامي در جامعه اشاره كرد و گفت: وظیفه خطير نيروي انتظامي برقراري امنيت در جامعه است.

نیروی انتظامی قاطعانه با اخلال گران نظم و امنیت برخورد می کند

وی در ادامه به اهداف سازمان عقیدتی سیاسی در مجموعه نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر این سازمان به جدیت تمام بحث نهضت قرآنی، بصیرت بخشی و خدمت رسانی دینی به کارکنان را پیگیری کرده است.

وي با اشاره به قاطعيت نيروي انتظامي در خصوص برخورد با اخلال گران نظم و امنيت عمومي در کشور، افزود: نيروي انتظامي به برکت حرکت در خط ولايت فقيه همچنان مقتدر و آماده از دستاوردهاي نظام اسلامي دفاع و با اخلال گران نظم و امنيت عمومي در جامعه با قاطعيت هر چه تمامتر برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان اين ديدار، ماهيت پليس اسلامي را اقتدر و استحکام در برابر قانون شكنان و ستمگران و رئوف و مهربان با مردم عنوان كرد و گفت: پليس بخش مهمي از اجراي مأموريت هاي خود را در تعامل و همكاري با شهروندان جستجو مي كند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۴:۲۰

28 Dec 2019