۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۱۳۸۱۵
در سکوت کامل خبری و بدون حضور خبر نگاران

مدیر کل جدید امور عشایری استان چهار محال و بختیاری معرفی شد

آیین تودیع و معارفه مدیر کل جدید امور عشایری استان چهار محال و بختیاری در سکوت محض خبری و بدون حضور خبر نگاران برگزارشد.
مدیر کل جدید امور عشایری استان چهار محال و بختیاری معرفی شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از قدس آنلاین، این مراسم با حضور جانشین رئیس سازمان امورعشایر کشور و جمعی از مسئولان و مقامات محلی استان برگزار شده است.

از قرار معلوم نه تنها خبرنگاران و رسانه های استان، بلکه مدیرکل سابق امور عشایر استان نیز در این تغییر و تحول غافلگیر شده است.

یکی از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال وبختیاری در گفت وگو با خبرنگارما ناگهانی برگزار شدن این مراسم را دلیلی برای مطلع نساختن خبرنگاران استان از این مراسم عنوان کرد.

وی که خواست نامش فاش نشود اظهارداشت: به دلیل تراکم بالای فعالیت ها فرصتی در این مدت برای اطلاع رسانی به خبرنگاران وجود نداشته است.

این درحالی است که آیین معارفه مدیرکل امورعشایر استان از صبح امروز به مدت سه ساعت در حال برگزاری بوده و هیچ خبرنگاری در استان از آن مطلع نبوده است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خدمات خالد طاهری فیل آبادی تکریم و تقدیر به عمل آمد و یحیی حسین پور نقنه ای به عنوان مدیر کل جدید امور عشایری استان چهار محال و بختیاری معرفی و مشغول به کار شد.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۵:۳۹

27 Dec 2019