۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۲۳۸۰۵

استيضاح شهردار چلگرد راي نياورد/جوابيه شهرداري چلگرد در مورد مشکلات شهر

رشيد اسداللهي گفت: عدم جمع آوري زباله توسط پيمانکار مربوطه در چند روز گذشته باعث اختلال در شهر چلگرد شد و از مرد به علت عدم همکاري شرکت مذکور عذر خواهي ميکنم.
استيضاح شهردار چلگرد راي نياورد/جوابيه شهرداري چلگرد در مورد مشکلات شهر
به گزارش جهانبین، در پي درج خبري در تاريخ 5 مرداد 94 مبني بر استيضاح شهردار و مشکلات رخ داده در شهر چلگرد، رشيد اسداللهي شهردار چلگرد در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر به اين مسائل پاسخ داد.

رشيد اسداللهي گفت: عدم جمع آوري زباله توسط پيمانکار مربوطه در چند روز گذشته باعث اختلال در شهر چلگرد شد و از مرد به علت عدم همکاري شرکت مذکور عذر خواهي ميکنم.

اما در پاسخ به اينکه شهرداري چلگرد به قرداد خود عمل نکرده است خلاف واقعيت است و پيمانکار مذکو به تعهدات خود عمل نکرده است.

با توجه به اينکه خود را مسئول حقوق شهروندان مي دانيم تصميم به لغو قرارداد شرکت مذکور گرفته شد.

نامه هايي به مراجع زيربط انتظامي و امنيتي ارسال شد ولي با جلسه اي که با وساطت فرماندار محترم و معاون فرمانداري گرفته شد، جناب آقاي زمانپور فرصتي گرفته شد تا شرکت مذکور به فعاليت خود ادادمه دهد و به قرارداد خود عمل کند.

ضمنا هيچ گونه پولي به شرکت مذکور پرداخت نشده است چون قرار داد با اين شرکت به نحوي حمايت از کارگر است و طبق بند 14-1 اين قرارداد و طبق بند 27 و 28 قرارداد  شهرداري نميتواند مبلغي به نامبرده پرداخت کند زيرا خلاف قانون و قرارداد است.
 
اين حقير چون حامي شهرداري و حقوق شهر مي باشم طبق قانون و مقررات عمل کردم و تا رفع موانع قرارداد پرداختي نخواهد شد.
 
طبق ماده 14-1 کارفرما موظف است هزينه هاي انجام خدمات را طبق قرارداد حداقل ظرف مدت 2 ماه پس از تحويل، صورت وضعيت از محل اعتبارات تخصيص يافته پرداخت نمايد که تاکنون پيمانکار مذکور هيچ صورت وضعيتي به شهرداري ارائه نداده است
 
مناقصه اي که برگزار شد تمام شرکت کننده گان، نماينده محترم فرمانداري و نماينده شوراي شهر حضور و نظارت داشتند و خوشبختانه فيلم مناقصه موجود مي باشد.
 
به جاي دامن زدن به اين مسائل حاشيه اي به شهر برگرديم و  شهرمان را آباد کنيم.
 
از افرادي که براي اينجانب درخواست استيضاح کردند تا فرصتي پيش آيد عملکرد اينجانب مورد بازبيني قرار گيرد  و اقدامات انجام شده مشخص گردد تشکر مي کنم.
 
همه ي همشهريانم را به آباداني شهر فرا مي خوانم و اين را بيان مي کنم که شهر خوب را شهروند خوب مي سازد.


انتهاي پيام1020ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۷:۰۴

31 Dec 2019