۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۱۷۶۹۵
معاون سياسي امنيتي استاندار:

پژوهش‌های کاربردی در چهارمحال و بختیاری حمایت می‎شود

ز آنجا كه دانشگاه توان آن را دارد كه با بهره‌گيري از علم و پژوهش در مديريت استان سهيم باشد استانداري چهارمحال و بختياري از طرح‌هاي كاربردي و پژوهش‌هاي مسأله‌محور حمايت خواهد كرد.
پژوهش‌های کاربردی در چهارمحال و بختیاری حمایت می‎شود
به گزارش جهانبین نیوز، در آيين توديع دكتر اسدي و معارفه‌ دكتر شامحمدي به عنوان سرپرست دانشگاه شهركرد، خدابخش مرادي معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري ضمن ابراز خرسندي از حضور در جمع فرهيختگان و دانشگاهيان، عالم و علم‌آموزان را بديهي‌ترين سنگ‌بناي توسعه و ارتقاي شاخص‌هاي هر كشور دانست و افزود: آموزش اقشار جوان جامعه توأم با تربيت و پرورش آنها علاوه بر تحقق شاخص‌هاي توسعه، پويايي و نشاط جامعه را به همراه دارد و اين مهم در سايه‌ي اقتدار و تلاش مديريت مجموعه حاصل مي‌شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح كرد: استان ما داراي پتانسيل‌هاي بالايي در حوزه‌ي آموزشي عالي است و بالفعل شدن اين استعدادهاي بالقوه موثرترين مولفه‌ي گسترش عقلانيت و فرهنگ در جامعه است.

مرادي دانشگاه را به عنوان يكي از موثرترين نهادهاي آموزشي جامعه معرفي كرد و افزود: از آنجا كه دانشگاه توان آن را دارد كه با بهره‌گيري از علم و پژوهش در مديريت استان سهيم باشد استانداري چهارمحال و بختياري از طرح‌هاي كاربردي و پژوهش‌هاي مسأله‌محور حمايت خواهد كرد.

ايشان در پايان سخنان خود بر بهره‌بردن اساتيد و دانشجويان از موقعيت جغرافيايي و پتانسيل‌هاي استان چهارمحال و بختياري تأكيد كرد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۶:۴۲

8 Feb 2020