۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۳۳۱۷۴
همه مي آييم

22 بهمن تجلي عشق و دلدادگي مردم به ميهن اسلامي/ بار ديگر 22 بهمن در اذهان جهانيان ماندگار خواهد شد

22 بهمن تجلي عشق و دلدادگي مردم به ميهن اسلامي و يادگاري است که نسل به نسل، همپاي پير و جوان، خرد و کلان بوده و خواهد بود.
22 بهمن تجلي عشق و دلدادگي مردم به ميهن اسلامي/ بار ديگر 22 بهمن در اذهان جهانيان ماندگار خواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ بسيج جامعه زنان سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري با صدور بيانيه از آحاد مردم براي حضور در راهپيمايي باشکوه ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن کامل بيانيه بسيج جامعه زنان سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام به شرح ذيل مي باشد:

ملت در روز ۲۲ بهمن به فضل پروردگار و توفيق الهي يکبار ديگر نشان خواهد داد که براي حفظ و پاسداري انقلاب مصمم تر از هميشه در صحنه و هم دل و هم زبان و هم صحبت هستند (مقام معظم رهبري).

اينک پس از گذشت نزديک به چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامي و دوران پرفراز و نشيبي که اين نظام پربرکت انقلاب اسلامي طي کرده است، حرکت پرشتاب و فزاينده، نوآوري هاي جديد، پيشرفت هاي علمي، اقتصادي و نظامي در کنار همه ي تحريم ها، آن را به قطب تحولات در جهان مبدل کرده است.

نظام جمهوري اسلامي ايران به عنوان پديده اي منحصر به فرد، الگويي است که در زير لواي مشروعيت الهي و در سايه توجهات حضرت ولي عصر ارواحنا له الفداه در طول بيش از ۳۷ سال ثابت کرده است که تحت زعامت و فرمان رهبر و مقتدايش، تن به ذلت نخواهد داد و در برابر تحريم ها، تهديدها، بي بصيرتي ها، همچون کوهي آهنين، استوار و سرافراز ايستادگي خواهد کرد.

آري، ۲۲ بهمن ماه ياد آور وحدت، ايثار، حماسه، ازجان گذشتگي و بصيرت است که نداي رساي استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي را سر مي دهد.

۲۲ بهمن يادآور رشادت هاست، رشادتهايي از جنس ايمان و خودباوري، رشادتهايي از جنس تجلي بصيرت و غيرت ، از جنس همت و عزت و... .

تاريخ پرفراز و نشيب و سراسر شور و حماسه آفريني ايران اسلامي پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران خود گوياي عشق و دلدادگي مردم غيور و دلسوزي است که تا پاي جان، حافظ آرمان هاي والا و مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند. مردم بصيري که در برابر هجمه هاي گوناگون دشمنان با اتحاد و همدلي قامت سپر کرده اند تا مبادا اين انقلاب و نظام به دست نا اهلان و نامحرمان بيفتد.

و اينک صفحه زرين ديگري از کتاب انقلاب ورق خواهد خورد و بار ديگر ۲۲ بهمن در اذهان جهانيان ماندگار خواهد شد.

۲۲ بهمن تجلي عشق و دلدادگي مردم به ميهن اسلامي و يادگاري است که نسل به نسل، همپاي پير و جوان، خرد و کلان بوده و خواهد بود.

آري جمهوري اسلامي ايران تحت رهبري ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي مدظله العالي راهي روشن را در پيش رو دارد. راهي که انقلاب اسلامي را به اوج عزت و حکومت حاکمان جور جهان را به خاک ذلت مي کشاند.

ما مي آييم تا بار ديگر به جهانيان ثابت کنيم ملتي که صاحبش مهدي فاطمه (سلام الله عليها) است ، زير بار زور و ذلت و تحقير نمي رود . قامت ملتي که با تاسي به مادرشان حضرت زهرا سلام الله عليها در زير بيرق ولايت گوش به فرمان رهبر و مقتدايش بوده و هست، در زير بار تحريم ها و تهديد ها و هجمه ها خم نخواهد شد.

ما فرزندان حضرت زهرا (سلام الله عليها) مي آييم تا همچون زهراي مرضيه (سلام الله عليها) تا پاي جان مدافع حريم ولايت باشيم... مي آييم تا با آرمان هاي شهدايي که با خون و روح و جانمان آميخته شده است، تجديد بيعت کنيم...

مي آييم تا ثابت کنيم فرزندان اين مرزوبوم، چه در بهمن سال ۵۷، چه در ۸ سال دفاع مقدس، چه در روزگار ۹ دي، چه در آن سوي مرزها و در دفاع از حريم مطهر اهل بيت (عليهم السلام) همچون مدافعان حرم و چه در دفاع از جان مردم غيور ايران در دل آتش، همچون آتشنشانان فداکار، با پاي نهادن در عرصه هاي پرخطر، بي هيچ ترس و واهمه اي، مدافعان ولايت خواهند بود.

مي آييم تا بار ديگر پيمانمان را با انديشه هاي والاي آن پير فرزانه، امام خميني کبير (ره) و رهبر عزيزتر از جانمان امام خامنه اي (مدظله العالي) مستحکم تر کنيم.

والسلام علي عبادالله الصالحين

انتهاي پيام1026ج /۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۰:۱۲

18 Jan 2020