۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۳۴۱۶۴
امام جمعه لردگان/

يکي از پايه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران انتخابات است

امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: حضور با شکوه وتاثيرگذار مردم در انتخابات مهمترين دستاورد بزرگ نظام جمهوري اسلامي است.
يکي از پايه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران انتخابات است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ حجت اسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن رعايت تقواي الهي اظهار داشت: انتخابات در کشور ما، حرکتي نمايشي نيست بلکه بزرگترين نماد مردم سالاري ديني محسوب مي شود.

 جايگاه مهم انتخابات و لزوم برگزارى انتخابات سالم و امن و گسترده‌

انصاري، مسأله مهم ديگر را مسأله انتخابات و حضور حداکثري و انتخاباتي سالم و با امنيت دانست و گفت: اين مسئله مورد تأكيد رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و ايشان خاطرنشان كردند كه «همه بايد قدر انتخابات را بدانند. انتخابات بايد سالم، باامنيت و باگستردگى انجام بگيرد. ان‌شاءالله به توفيق الهى و علي‌رغم دشمنان همين‌جور خواهد شد و يك انتخابات گسترده، بانشاط، باشور و شوق و سالم و همراه با امنيت اتفاق بيفتد. اين براى كشور يك ذخيره خواهد بود و كشور را مصونيت خواهد داد».

حجت الاسلام و المسلمين انصاري با اشاره به شاخصه هاي دولت انقلابي و کار آمد گفت: فرد انتخابي بايد کار آمد، جهادي، ولايت مدار، معتقد به انقلاب، شايسته سالار، ساده زيست، مقاوم و شجاع در برابر دشمنان باشد.
 وي تصريح کرد: فرد انتخابي بايد ساده زيست باشد تا بتواند طبقات محروم جامعه را درک کرده و مشکلاتشان را حل کند.

 وعده‌هاى دروغ يا غير قابل تحقق‌
خطيب نماز جمعه افزود: يكى از مصاديق متاسفانه رايج تخلف و بداخلاقى انتخاباتى، وعده‌هاى فريبنده و دروغين است. اين وعده‌هاى دروغ و پوشالين البته بعدها موجب آبروريزى همان افراد و نيز بدگمانى مردم به آن‌ها مى‌شود و از اين‌جهت لازمه تقوا و عقل، پرهيز از وعده‌هاى دروغين و فريبنده است.

وظائف نامزدها

وي اشاره داشت، كسانى‌كه براى انتخابات خود را نامزد مى‌كنند، بدانند كه انتخابات يك وسيله‌اى است براى بالا بردن توان كشور، براى آبرومند كردن ملت؛ انتخابات فقط ابزارى براى قدرت‌طلبى نيست. اگر بناست اين انتخابات براى اقتدار ملت ايران باشد، پس نامزدها بايستى به اين اهميت بدهند و اين‌را در تبليغاتشان، در اظهاراتشان و در حضورشان رعايت كنند.

امام جمعه لردگان در ادامه به روز مبعث حضرت رسول اكرم(ص) اشاره داشت و گفت: روز مبعث پيامبراکرم (ص)، شكوهمندترين لحظه تاريخ درخشان اسلام است.

وي به ‌مناسبت دوم ارديبهشت سالگرد تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامى هم اشاراتي داشت گفت: سپاه با مديريت جهادى در طول ۸ سال دفاع مقدس و بازسازى كشور، مديريت جهادى در عرصه تقويت توان دفاعى كشور با وجود تحريم‌هاى گسترده، مديريت جهادى در مقابله با تحريم‌ها با حضور فعال در عرصة عمرانى و زيربنايى كشور كه نقش مهمى در توسعه كشور و مقابله با طراحى‌هاى دشمنان داشته، مديريت جهادى در ترويج و گسترش فرهنگ ايثار و مقاومت در ميان اقشار جامعه و... خوب ايفا نمودند .

طوفان شن يک امدادهاي غيبي والهي در طبس بود
انصاري در پايان به حمله نظامى آمريكا در ارديبهشت سال ۵۹ اشاره داشت و گفت: اين حمله در حالى اتفاق افتاد كه طوفان شن شكست سختى را به يانكى‌ها در «صحراى طبس» وارد كرد.
خطيب جمعه لردگان به مناسبت پنجم ارديبهشت سالروز شکست حمله نظامي امريکا به ايران در طبس بر اثر طوفان شن امدادهاي غيبي الهي افزود: ماجراي طبس يکي از رسواترين توطئه هاي شکست آمريکا عليه انقلاب اسلامي ايران است. و بدون شک ماجرايي که در طبس اتفاق افتاد و با شکست مزدوران آمريکايي مواجه شد يک معجزات بزرگ الهي بود.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۳:۳۶

29 Dec 2019