۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۳۱۳۷۴
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کوهرنگ

13 آبان بهترين فرصت نشاط و آمادگي ملت ايران در مبارزه بي امان با امريکاست

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کوهرنگ گفت: 13 آبان "روز ملي مبارزه با استکبار جهاني" بهترين فرصت و مناسبت براي اعلام پويايي، نشاط و آمادگي ملت بيدار و بيدارگر ايران اسلامي در اين مبارزه بي امان است.
13 آبان بهترين فرصت نشاط و آمادگي ملت ايران در مبارزه بي امان با امريکاست
به گزارش جهانبین نیوز، رسول احمدي ميرقائد، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: مبارزه با استکبار، ويژگي انسان هاي با عزت و صاحب کرامت است، چراکه آنچه استکبار مورد هجمه قرار مي دهد ارتباط مستقيم با عزت و کرامت انسان ها دارد.

رسول احمدي افزود: همه مي دانند که امروز امريکا محور خوي و عمل استکباري است و همواره کرامت انسان ها، جان، مال و امنيت بشريت در آتش زياده خواهي هاي او و هم پيمانانش سوخته است.

وي بيان کرد: امريکا بزرگترين نماد استکبار و شيطان بزرگ زمان است و به دليل همين خوي شيطاني اوست که رهبر معظم انقلاب با استدلال منطقي، آمريکامحور و مصداق اتم استکبار معرفي کردند که با يارگيري از ميان خرده مستکبران و صهيونيسم بين الملل پيچيده ترين شرايط رويارويي را با جبهه حق و جويندگان کرامت، حقوق و عزت انساني را بوجود آورده اند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کوهرنگ در ادامه گفت: مسير عزتي که امام عظيم الشان با انقلاب اسلامي براي جهانيان ترسيم کرد با هدايت خلف شايسته اش به بالاترين سطح قوت و عظمت رسيده و امروز پرچمدار بزرگ عزت بشري، حضرت آيت الله امام خامنه اي (مدظله العالي) و امت او در سراسر جهان فرياد بلند امام را رساتر از هميشه به گوش جهانيان مي رساند.

احمدي تصريح کرد: 13 آبان "روز ملي مبارزه با استکبار جهاني" بهترين فرصت و مناسبت براي اعلام پويايي، نشاط و آمادگي ملت بيدار و بيدارگر ايران اسلامي در اين مبارزه بي امان است.

وی گفت: ملت بزرگ ايران با تاکيد بر حضور جدي و معتقدانه در صفوف مجاهدان جهاد کبير 13 آبان 1395 را روز نمايش عزت خواهي و قدرتمندي خود در برابر استکبار جهاني و در راس آن امريکاي مستکبر قرار داده و با غريو فرياد هاي "مرگ بر امريکا و مرگ بر استکبار" اثبات خواهند کرد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کوهرنگ افزود: سازماندهي و برنامه ريزي برگزاري مراسم و اقدامات فرهنگي، تبليغي و رسانه اي روز ملي مبارزه با استکبار جهاني در شهرستان کوهرنگ انجام شده است.

احمدي تصريح کرد: مهمترين هدف از 13 آبان امسال با توجه به شرايط کنوني (تقابل استکبار با انقلاب و ايران اسلامي) برگزاري هرچه باشکوه تر برگزار کردن اين مراسم است.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۵:۳۰

26 Jan 2020