۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۲۹۳۰۴
همزمان با روز ملي عفاف و حجاب صورت مي‌گيرد

گردهمايي هزار نفري حجاب و عفاف بانوان اردلي

فرمانده حوزه مقاومت بسيج حضرت فاطمه الزهرا (س)شهرستان اردل از برگزاري گردهمايي هزار نفري حجاب و عفاف در 21 تيرماه در اين شهرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
گردهمايي هزار نفري حجاب و عفاف بانوان اردلي
به گزارش جهانبین نیوز؛ زهره خليلي فرمانده حوزه مقاومت بسيج حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه، با اشاره به برگزاري گردهمايي عفاف و حجاب با حضور هزار نفر از بانوان شهرستان اردل اظهار کرد: اين گردهمايي در روز بيست و يکم تيرماه ساعت ۸:۳۰ در چهارراه نماز با حضور اقشار مختلف مردم به ويژه بانوان شهرستان اردل برگزار مي‌شود.

خليلي اظهار کرد: گردهمايي حجاب و عفاف بانوان اردلی با هدف حمايت از حقوق شهروندي و تاکيد بر ضرورت توجه به امنيت و آرامش زنان در جامعه همچنين ترويج فرهنگ حجاب برگزار مي‌شود.

وي افزود: ايجاد خودباوري و توجه به توليد ملي و البسه عفيف و تجليل از منزلت زن با الگوي اسلامي و توجه به عفاف و حجاب به عنوان ميراث انبياي الهي از ديگر اهداف برگزاري اين گردهمايي است.

فرمانده حوزه مقاومت بسيجي حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار اميدواري کرد: زنان هميشه در صحنه شهرستان اردل با حضور در گردهمايي حجاب و عفاف گامي بزرگ در عرصه فرهنگي بردارند و به ترويج فرهنگ حجاب در جامعه کمک کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۱:۲۱

31 Jan 2020