۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۷۴۰۴
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

افتخار بختياريست که در چادر بختياري يک نفر علومي ديني را آموزش مي دهد

امام جمعه کوهرنگ گفت: ما بختياريها از همان ابتدا مريد سادات بوديم و افتخار داريم که در هر چادر بختياري همواره يک نفر علوم ديني و معارف الهي را آموزش مي دادند.
افتخار بختياريست که در چادر بختياري يک نفر علومي ديني را آموزش مي دهد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي 10 آذر شهر چلگرد با دعوت همگان به تقواي الهي گفت: از گناه بپرهيزيم، تقواي الهي را آنگونه که شايسته است پيشه کنيم، خداي عالم براي هر قومي يک پيامبر فرستاد تا مردم را در جهت رستگاري، هدايت کند.

حجت الاسلام و المسلمين سعيد حسين پور افزود: خداوند پيامبران الهي را يکي پس از ديگري براي هدايت و رستگاري بشر، بسوي يکتاپرستي فرستاد و همه را به ظهور پيامبر آخرالزمان، حضرت مهدي (عج) بشارت داد.

حجت الاسلام حسين پور بيان داشت: يکي از مسائلي که بايد تاسف خورد و متاسفانه بعد از پيامبران الهي افرادي دين فروش و دنيا طلب تلاش کردند در جهت تغيير و انحراف دين و شريعت پيامبران الهي قدم برداشتند و نگذاشتند بشريت از صدق تعاليم انبياء استفاده کنند و مسير زندگي صحيح را به مردم نشان دهد.

وي با تقدير از زحمات حجت الاسلام طباطبايي به جهت تلاش براي براي کمک به زيرساخت هاي شهرستان کوهرنگ گفت: ما بختياريها از همان ابتدا مريد سادات بوديم و افتخار داريم که در هر چادر بختياري همواره يک نفر را داشتند که علوم ديني و معارف الهي را آموزش مي دادند.

امام جمعه کوهرنگ گفت: با تمام وجود در خدمت مردم خواهم بود تا با کمک مسئولين و همراهي مردم بتوانيم در جهت ارتقا شهرستان کوهرنگ قدم برداريم.

انتهاي پيام/610ک
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۲:۰۰

29 Jan 2020