۰
plusresetminus
آتش سوزي وسيع و گسترده اي از اواسط روز سه شنبه بخش وسيعي از مراتع اطراف تالاب سولقان در بخش ناغان را به کام نابودي کشاند.
تالاب سولقان در ميان شعله هاي آتش/نيروهاي امدادي بخش ناغان براي مهار آتش از مردم و ديگر نيروهاي امدادي درخواست کمک کردند
گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار: ظهر روز سه شنبه دود سفيد رنگي در بخش مرکزي شهرستان کيار که از سمت کوه سوخته و جنوب غرب شلمزار در حال پوشاندن آسمان منطقه بود باعث شد توجه اهالي شهرستان کيار به اين منطقه جلب شود.

در پيگيري هاي به عمل آمده خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار مشخص شد بخشي از مراتع شرق ناغان و در دامنه شرقي کوه سوخته شعله ور شده است و آتش سوزي در حال گسترش به ديگر نقاط است.

دقايقي پس از اين پيگيري ها پيامکي با مضمون"به اطلاع مي رساند که مراتع دشت سولقان دچار آتش سوزي بزرگي شده که جهت خاموش کردن اين آتش از همه شما تقاضاي کم فوري در منطقه سولقان را داريم.

" به تلفن همراه برخي از اهالي شهرستان کيار ارسال شد و براي جلوگيري از وسعت آتش از اهالي و نيروهاي امدادي شهرستان کيار درخواست کم و امداد رساني گرديد.

با توجه به شرايط مذکور و براي حفظ محيط زيست و براي کمک به امداد گران و مردم در حال مبارزه با آتش لازم است اهالي شهرستان خصوصا شهرهاي نزديک به تالاب سولقان به سرعت با لوازم امدادي خود را به محل رسانده و درراستاي مهار آتش اقدام فوري کنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۲:۰۹

9 Feb 2020