۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۳۴۱۸۲
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری خبرداد

كشف بيش از ۹ كيلو گرم ترياك در عمليات مشترك پليس

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری از كشف نه كيلو و ۸۰۰ گرم ترياك از يك دستگاه سواري ال ۹۰ طي عمليات مشترك پليس با پليس بوشهر، خبر داد.
كشف بيش از ۹ كيلو گرم ترياك در عمليات مشترك پليس
سرهنگ رستم بهرامي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ از كشف نه كيلو و ۸۰۰ گرم ترياك از يك دستگاه سواري ال ۹۰ طي عمليات مشترك پليس با پليس بوشهر، خبر داد.

وی در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وصول گزارشي مبني بر قصد يكي از سوداگران مرگ براي حمل مواد مخدر عمده به مقصد استان موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان چهارمحال و بختياري و بوشهر قرار گرفت.

بهرامی افزود: پس از بررسي‌هاي دقيق سواري ال ۹۰ اين قاچاقچي در محور لردگان-بروجن شناسائي و تحت تعقيب قرار گرفت.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي با همكاري عوامل پليس مبارزه با مواد استان بوشهر اين قاچاقچي را دستگير و در بازرسي از خودرو وي 9 كيلو و ۸۰۰ گرم ترياك كشف كردند.

وي در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي تاكيد كرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد افيوني در اولويت كاري پليس مي باشد و نيروي انتظامي هرگز اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۷:۱۲

27 Dec 2019