۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۲۴۱۹۲

جدیدترین کتابی که از بیانات رهبری به انگلیسی چاپ شده

کتاب روشنای علم (The Bliss of Knowledge) شامل بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای در مقوله‌ علم، تولید علم، تحقیق و پژوهش از ابتدای رهبری معظّمٌ‌ له است که به زبان انگلیسی ترجمه شد.
جدیدترین کتابی که از بیانات رهبری به انگلیسی چاپ شده
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سرویس فرهنگی جام نیوز، بدون تردید این اثر می‌تواند علاوه بر پاسخگویی به سؤالات مذکور و تبیین موضوعات مختلف مربوط به علم و تولید علم، به عنوان یک منبع و مرجع علمی تأثیرگذار و هماهنگ‌‌کننده‌ علوم و مراکز علمی در فضای رو به پیشرفت علم و دانش ایفای نقش نماید.

در این مجموعه تلاش شده است ضمن فراهم نمودن زمینه‌‌ استفاده‌ حدّاکثری مخاطبان از مطالب مربوط به این موضوع، مجموعه‌ بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در این زمینه به‌طور کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

کتاب حاضر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو در شهریورماه سال جاری رونمایی می‌شود. نسخه فارسی این کتاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)، در سال ۱۳۹۰ چاپ شده و یکی از پر فروش‌ترین کتاب‌های این انتشارات طی سال‌های اخیر بوده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه‌ تهیّه آثار این انتشارات می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۹۳۵۴۸ و۶۶۴۸۳۶۹۵ تماس حاصل نمایند و یا به پایگاه اطلاع رسانی WWW.BOOK-KHAMENEI.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۳:۲۰

21 Feb 2020