۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۳۵۹۹۲
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

اجرای طرح «شادی در نوجوانی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح فرهنگی «شادی در نوجوانی» خبر داد و گفت: این طرح در قالب ورک شاپ فرهنگی برای نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری شماره سه در حال اجرا است.
اجرای طرح «شادی در نوجوانی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از اجرای طرح فرهنگی «شادی در نوجوانی» خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در قالب ورک شاپ فرهنگی برای نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری شماره سه در حال اجرا است افزود: در این ورک شاپ با ایجاد زمینه های مطالعاتی و گفتمان های فرهنگی نوجوانان به شاد زیستن تشویق می شوند.

رحیمی دعوت از صاحب نظران، متخصصین و مسئولین فرهنگی، خانواده ها و اولیاء تربیتی را از جمله فرایند های هدفمند در راستای ارتقاء سطح کیفی شاد زیستن در نوجوانان عنوان کرد و افزود: با حضور این افراد آسیب ها و موانع شاد بودن شناسایی شده و جهت رفع آنان در این ورک شاپ فرهنگی راهکارهای علمی و موثر پیشنهاد می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: توسعه فرهنگ مطالعه مفید، ارتقاء مهارت های فکری و عملی، تغییر در نگرش کودکان و نوجوانان و آماده سازی آنان برای شادزیستی با رویکرد مطالعه و یادگیری، تقویت ارتباطات برون سازمانی ومعرفی ظرفیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون، مشارکت خانواده ها و اولیا تربیتی در فرایند اجرای طرح و آشنایی بیشتر با فعالیت های کانون را ازجمله اهداف اجرای این طرح در کانون عنوان کرد.

گفتنی است طرح فرهنگی «شادی در نوجوانی» با اجرای «ورک شاپ فرهنگی مهارت شاد زیستن» با حضور ۳۰ نوجوان دختر و پسر از ابتدای تیر ماه سال جاری در مرکز فرهنگی هنری شماره سه شهرکرد آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

در این نشست تخصصی که به صورت فصلی ادامه خواهد داشت اعضا نوجوان ضمن آشنایی با کتاب لافکادیو اثر شل سیلور استاین در کارگاه های فرهنگی هماهنگ با این بر نامه به نقد وبررسی محتوایی این کتاب پرداخته و برآیند آن را در نشست پایانی با حضور محمد رضا نجفی بنیان گذار رشته هنردرمانی در ایران و مدرس دانشگاه به عنوان میهمان در این جلسه ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۸:۲۸

31 Dec 2019