۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۱۲۰۳۲

سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با 300 عنوان برنامه در شهرستان سامان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سامان از برگزاری 300 عنوان برنامه گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ایام الله دهه فجر با محوریت ارزشی و با هدف معرفی توانمندی های اسلامی و انقلابی شهرستان سامان خبر داد.
سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با 300 عنوان برنامه در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین به نقل از  سامان ما، سهراب بابادایی ظهر دیروز دوشنبه، در ستاد دهه فجر شهرستان سامان با اشاره به برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های دهه فجر امسال اظهار داشت: برنامه های امسال دهه فجر پرشورتر از سال های قبل بوده و ارزشی محور و بیشتر با هدف معرفی توانمندی ها و قابلیت های دینی، معرفتی، اسلامی و انقلابی این ملت خواهد بود که در ۳۵ سال گذشته توانسته است در صحنه های مختلف غرور واقعی این نظام را ارتقا بخشد به همین منظور ۳۰۰ عنوان برنامه با هماهنگی کمیته های مربوطه از ادارات و ارگانها در این ایام الله برگزار می گردد.

وی با اشاره به همکاری همه ارگانها و ادارات در اجرای این برنامه گفت: برنامه های فرهنگی، ورزشی، هنری و ... در این ده روز با هماهنگی کلیه ادارات در سطح شهر سامان و روستاهای شهرستان برگزار خواهد شد.

بابادایی با بیان اینکه جشن‌های دهه فجر به نسبت سال‌های گذشته با غنا و محتوای ویژه است، تصریح کرد: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی از نخستین ساعات روز ۱۲ بهمن ماه همزمان با ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در شهرستان سامان نیز با به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس آغاز می‌شود و ما در این ایام‌الله سعی کردیم برنامه‌های متنوعی را اعم از فرهنگی، ورزشی، هنری، گفتمان‌های سیاسی، تبلیغی، اجتماعی و برنامه‌های جشن و سرور توسط دستگاه‌های اجرایی برگزار شود تا در طلیعه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب جشن ملت ایران با رنگ و بویی متفاوت و عزتمندی خاص برگزار شود.

وی با بیان عمده برنامه های دهه فجر یاد آور شد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان، مراسم عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری جشن انقلاب، رژه موتوری، برگزاری نماز جماعت ۱۳۵۷ نفری در مسجد پل زمانخان، همایش پیاده روی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای دانش آموزان، برگزاری شب شعر، برگزاری صبحگاه مشترک و ... و شرکت در راهپیمایی دندان شکن روز ۲۲ بهمن است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان در ادامه بیان کرد: ایام‌الله دهه فجر زمان و فرجه مناسبی است تا بتوانیم ابعاد مختلفی از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و دیدگاه امام راحل و اوج اخلاص و ارادتمندی خود را به خط ولایت و مقام معظم رهبری نشان دهیم چرا که ستون و پایه‌های اصلی انقلاب دفاع از این آرمان‌های اصیل است که هیچ وقت رنگ نباخته و مسیری غیر از مسیر حقیقی به خود نمی‌گیرد.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۳:۵۷

21 Jan 2020