۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۰۰۲۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد

احداث ۸ ابنیه در حوزه راهداری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از احداث، تعمیر و بازسازی هشت ابنیه شامل راهدارخانه و پاسگاه پلیس راه در محور های این استان خبر داد.
احداث ۸ ابنیه در حوزه راهداری چهارمحال و بختیاری
احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: احداث، تعمیر و بازسازی این هشت ابنیه با هدف تجهیز و ایمن‌سازی فضای فیزیکی عملیات‌های راهداری و نظارتی در محورها استان بوده که شامل چهار راهدارخانه و چهار ایستگاه پلیس راه و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و برنامه‌های تدوین شده، ۴۲ پروژه عمرانی در حوزه فنی و زیربنایی این اداره کل در دستور کار قرار گرفته که از این مجموع ۲۹ پروژه عملیاتی و ۱۳ عنوان دیگر آن در مراحل مقدماتی و تآمین اعتبار قرار دارد.

جمشیدی عملکرد این اداره کل را در اجرای پروژه‌ها در بخش فنی و امور زیربنایی مطلوب عنوان کرد و اعلا م داشت: در صورت تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز این اداره کل آمادگی کامل برای اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی هم در حوزه راهداری و نیز حمل و نقل جاده‌ای را دارد و در این امر پیشگام خواهد بود.

وی ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی این اداره کل در استان گفت: وجود زیرساخت‌های لازم و متناسب با شرایط محیطی در استان زمینه اجرای بهینه امور را فراهم نموده و با توجه به پتانسیل‌های موجود در این استان اقدامات زیادی در بخش فنی و زیربنایی قابل اجرا است که باید برنامه‌ریزی لازم برای اجرایی شدن آن انجام تا به حول و قوه الهی و همت همه مسئولین، جاده‌های ایمن و عاری از هرگونه حادثه داشته باشیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۹:۰۴

27 Dec 2019