۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۲۹۰۵۲
مسئول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری:

کار ما، يک کار تشکيلاتي منضبط مستمر است

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: نگاه تشکيلاتي امام موسي صدر در جامعه بسيار ضعيف است؛ البته بسياري از مولفه‌هاي اقدامات تشکيلاتي امام موسي صدر در نگاه تشکيلاتي امامين انقلاب قابل درک است.
کار ما، يک کار تشکيلاتي منضبط مستمر است
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستينه مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در مصاحبه با منطقه آزاد ضمن تبيين شخصيت امام موسي صدر از ديدگاه شهيد چمران گفت: امام موسی صدر به عنوان یک رهبر انقلابی تأکید دارند که اگر می‌خواهید جبهه بزرگ مومن را شکل دهید باید با شناخت دقیق از نظم حاکم بر جهان رفتاری منظم و تشکیلاتی بر پایه نظم سازماندهی کنید؛ وقتی دشمنان ما با تکیه بر یک سازماندهی دقیق و با عزم و تلاشی جدی در صدد حاکمیت افکار و عقاید الحادی و منحرف خود هستند و البته آن را بر پایه آموزه‌های ادیان الهی به دروغ معرفی می‌کنند چرا ما نباید بر پایه احکام و آموزه‌های الهی اسلام تشکیلات جبهه انقلابی مومن را سازمان دهیم؟

وي در ادامه افزود: نگاه تشکيلاتي امام موسي صدر در جامعه بسيار ضعيف است؛ البته بسياري از مولفه‌هاي اقدامات تشکيلاتي امام موسي صدر در نگاه تشکيلاتي امامين انقلاب قابل درک است.

همه هستي براساس نظم خلق شده و شما اگر بخواهيد بدون نظم کاري انجام دهيد موفق نخواهد شد و در واقع اولين مولفه جبهه انقلابي نظم آنست.

راستينه در ادامه خاطرنشان کرد: هيچ کار فرديي ديگر جواب نخواهد داد و اگر کاري قرار است انجام شود بايد به نحو تشکيلاتي انجام گيرد.

مسئول بسيج دانشجويي استان در پايان به فعاليت گسترده جبهه مقابل اشاره کرد و فداکاري در جبهه‌هاي انقلابي را مولفه بسيار مهمي در پيشبرد اهداف جبهه حق برشمرد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۳:۱۶

13 Jan 2020