۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵
کد مطلب : ۱۷۷۱۲
امام جمعه اردل:

لازمه پيروزي در مقابل شياطين ايجاد روحيه جهادي در عرصه هاي مختلف است

امرور جنگ نرم يک جنگ بسيار پيشينه و خطرناک است که ابزار آن از سوي شياطيني همانند آمريکا روب ه رشد است و لازمه پيروزي در مقابل اين شياطين ايجاد روحيه جهادي در عرصه هاي مختلف است.
لازمه پيروزي در مقابل شياطين ايجاد روحيه جهادي در عرصه هاي مختلف است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اردل با دعوت نمازگزاران به تقواي الهي افزود: آمريکا اعلام کرده از ايران براي مبارزه با داعش دعوت نکرده که اين امر مايه افتخار ايران اسلامي است زيرا ماهيت امريکا و اهدافش بر همگان روشن است.

سلمانپور با اشاره به موضع گيري رهبر معظم انقلاب در خصوص ائتلاف ضد داعش افزود: اين موضع گيري بسيار بجا بوده زيرا هيچگونه صداقتي در اين ائتلاف وجود ندارد و بانيان اين ائتلاف کشورهاي حامي گروهک تروريستي داعش هستند.

وي با گراميداشت هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس هويت و سند اعتقادي ملت مسلمان ايران است.

امام جمعه اردل افزود: در دفاع مقدس ولايتمداري مردم موجب پيروزي شد و اين جنگ اعتماد به نفس، خودباوري، تفکر بسيجي و فضائل ارزشي را در جامعه اسلامي نهادينه کرد.

وي افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس به رغم برخي خرابي ها و مشکلات، در زمينه دفاعي موجب تحول در کشور شده و در اين جنگ ملت ايران ابهت شرق و غرب را شکست.

اين مقام مسئول اظهارکرد: الگوي جوانان امروز بايد رزمندگان دوران دفاع مقدس باشند و فريب ابزارهاي شياطين که يکي از آنها ماهواره است را نخورند زيرا اين ابزار غيرت و روحيه جهادي آنها را مي گيرد .

سلمانپور در خصوص بازگشايي مدارس نيز گفت: معلم الگوي دانش آموزان است و معلمان با توجه به اين مهم بايد در امر تعليم و تربيت نهايت دقت و ظرافت را بکار گيرند.

وي گفت: خانواده ها نيز بايد در امر تعليم و تربيت آموزش و پرورش را ياري کنند تا آينده سازان جامعه اسلامي به خوبي پرورش يابند.

درپايان نماز صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) توسط رضا خليلي مداح اهل بيت(ع) شهرستان اردل قرائت شد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۴۴

3 Mar 2020