۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۳۹۷۷۲
دبیر جشنواره زیرسایه خورشید در چهارمحال وبختیاری:

حضور خدام رضوی در چهارمحال وبختیاری/عِطر رضوی در بام ایران

دبیر جشنواره زیرسایه خورشید در استان چهارمحال وبختیاری گفت: جشنواره زیرسایه خورشید از ۲۹ تیرماه تا چهارم مردادماه با حضور ۹ نفر از خدام رضوی در قالب دو گروه در استان حضور خواهند یافت.
حضور خدام رضوی در چهارمحال وبختیاری/عِطر رضوی در بام ایران
به گزارش جهانبین نیوز، ابراهیم ابراهیمی مسئول هیات عاشقان ولایت شهرکرد با اشاره به برگزاری جشنواره زیرسایه خورشید همزمان با ایام دهه کرامت گفت: در استان چهارمحال وبختیاری هیئت مذهبی عاشقان ولایت با همکاری سایر تشکل‌های فرهنگی، هیات‌های مذهبی، خیرین و مردم، برگزاری این جشنواره را عهده‌دار هستند.

ابراهیمی افزود: در استان چهارمحال وبختیاری در مجموع ۴۰ نفر به طور مستقیم و ۳۰ نفر به طور غیرمستقیم با این جشنواره همکاری دارند.

وی مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره را ایجاد فضای معنوی حرم رضوی در تمام شهرها، حضور خدام و پرچم آستان مقدس رضوی در شهر‌های مختلف و خدمات‌رسانی به محرومین در این ایام مبارک ذکر کرد.

دبیر جشنواره زیرسایه خورشید در استان چهارمحال وبختیاری گفت: جشنواره زیرسایه خورشید از ۲۹ تیرماه تا چهارم مردادماه با حضور ۹ نفر از خدام رضوی در قالب دو گروه در برنامه‌های مختلف سراسر استان حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اجرای ویژه برنامه های مختلف در استان خاطرنشان کرد: اهم برنامه‌های خدام رضوی در استان دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و جانبازان، عیادت از بیماران، معلولان و مددجویان، تکریم گلزار شهدا، امامزادگان و مساجد و غیره است.

ابراهیمی به مراسم استقبال از کاروان خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در استان اشاره و افزود: مراسم استقبال از خادمین در شهرکرد، در تاریخ سوم مردادماه از میدان ۱۲ محرم به سمت امام زادگان حلیمه وحکیمه خاتون برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد زیرسایه خورشید در شهرکرد با اشاره به برنامه‌های حضور خادمان بارگاه امام رضا(ع) بیان کرد: کاروان خورشید شنبه ۳۰تیر ماه در شهرستان های فارسان و بروجن ، یکشنبه ۳۱ تیر ماه در شهرستان های بن و لردگان، دوشنبه ۱ مرداد ماه در شهرستان های کوهرنگ و کیار و سه شنبه ۲ مردادماه در شهرستان های سامان واردل حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۰:۵۲

27 Dec 2019