۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۲۹۴۱۲
خطيب نماز جمعه لردگان،

وقتي بي حيايي و بي عفتي در جامعه رواج پيدا کند دين از بين مي رود

حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان گفت: حجاب مساله مهمي است که از متن خانواده ها شروع مي شود و رعايت حجاب نه تنها براي زنان بلکه مردان را هم شامل مي شود.
وقتي بي حيايي و بي عفتي در جامعه رواج پيدا کند دين از بين مي رود
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان ، انصاري امام جمعه لردگان در خطيه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به اهميت حجاب و عفاف در آيات قرآن تصريح کرد:  بر اساس آيات و احاديث قرآني زنان و مردان مومن مي‌بايست نگاه خود را از نامحرمان بپوشانند و با اشاره به ايه 59 سوره احزاب گفت: خداوند به پيامبر (ص) فرموند: اي پيامبر به زنان و دخترانت و نيز زنان مومنين بگو تا خود را بپوشانند تا شناخته نشوند و مورد اذيت قرار نگيرند .

وي اظهار کرد:  حجاب و عفاف موجب آرامش زن و مرد مي شود و اسلام دين خوشبختي است و خوشبختي زنان را مي خواهد.
 
امام جمعه لردگان گفت: وقتي بي حيايي و بي عفتي در جامعه رواج پيدا کند دين از بين مي رود و ازدواج صورت نمي گيرد و جامعه پر از فساد وگناه مي شود .
 
خطيب جمعه لردگان در ادامه با اشاره به توصيه‌هاي رهبر معظم انقلاب به مسئولان مبني بر برخورد با دريافت‌کنندگان حقوق‌هاي نجومي گفت: کساني که حقوق‌هاي ظالمانه دريافت مي‌کنند، بدانند که عملشان ظالمانه است و با اين کار اعتماد را در جامعه از بين بردند و بايد امال بيت المال را برگردانند.
 
انصاري، با تأکيد بر اينکه مسئولان بايد بيشتر مراقب بيت‌المال باشند، گفت: کساني که حقوق‌هاي ظالمانه دريافت مي‌کنند،  بايد با آنها برخورد قانوني شود و حقوق بيت المال را به بيت المال برگردانند .
 
انهاي پيام/630 ل
 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۶:۱۴

28 Dec 2019