۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۲۸۶۰۲
مردم از عملکرد دوات ناراضي هستند

وعده هاي دولت تدبير در اردل هنوز عملي نشد

احداث سد بهشت آباد و تکميل جاده گورميزه مهمترين خواسته و مطالبه چندين ساله مردم اردل بود که در سفر وزراي دولت تدبير و اميد به اين شهرستان مطرح شده و قول آغازعمليات اجرايي را دادن اما هنوز هيچ گامي براي شروع اين پروژه ها برنداشتند.
وعده هاي دولت تدبير در اردل هنوز عملي نشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، شهرستان اردل از شهرستان هاي ۹ گانه استان چهارمحال و بختياري  است که مرکز آن ( شهر اردل ) و در فاصله ۸۰ کيلومتري شهرکرد ( مرکز اين استان ) قرار دارد.

شغل اکثر مردم شهرستان اردل کشاورزي و دامداري است وبيشتر وقتشان را در زمينه هاي اقتصاد مقاومتي سپري مي کنند تا سهمي که در زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي بر دوششان هست را بتوانند ادا کنند.

احداث سد بهشت آباد و تکميل جاده گورميزه مهمترين خواسته و مطالبه چندين ساله مردم اردل است که در سفر وزراي دولت تدبير و اميد به اين شهرستان نيز مطرح شده و قول آغازعمليات اجرايي را دادن اما هنوز هيچ گامي براي شروع اين پروژه بر نداشتند.

علي ربيعي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي دولت تدبير اميد و مسئولين استاني درتاريخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ براي پيگيري مشکلات و مطالبات به شهرستان اردل سفر کردند.

مهمترين مطالبه اي که مردم اردل بر روي بنر و پارچه هاي چندين متري نوشته و حتي با شعار هاي مکرر مطرح مي کردند احداث سد بهشت آباد بود.

در اين مراسم هم فرماندار و هم مسئولين استاني و همچنين وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي اين خواسته را حق مردم دانسته و قول آغاز عمليات اجرايي سد بهشت اباد را دادن ولي اين وعده هم به ديگر وعده هاي سرخرمني آنها اضافه شد.


يکي ديگر از وعده هاي عملي نشده دولت تدبير در شهرستان اردل تکميل جاده گورميزه بود که در سال ۹۳ قاسم سليماني استاندار چهارمحال و بختياري به همراه دکتر عزيزي نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي ، معاونان و سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازي اين استان و فرماندار و معاون فرماندار قول تکميل اين پروژه را تا سال پايان سال ۹۳ دادند اما بعد از دوسال هنوز ۳۰ درصد ازاين پروژه تکميل شد.

اگرچه عدالت و اشتغالزايي مهترين شعار دولت تدبيرو اميد است اما متوقف و نيمه کاره بودن کارگاهاي اقتصاد مقاومتي در شهرستان اردل از ديگر وعده هاي مسئولين بوده که فقط مسئولين در اين زمينه نظاره گر بوده و شعار مي دهند که اين موضوع باعث نارضايتي مردم از عملکرد دولت تدبير و اميد در شهرستان شده است و انتظار مي رود دولت تدبير و اميد برا حل اين مشکلات چاره بجويند چرا که دولت با اين تدابير هنوز براي اين شهرستان تدبير خوبي نداشته است و با شعار ها خود به جزء وعده‌هاي سرخرمني چيزي دستگير مردم نشد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۵:۴۵

26 Dec 2019