۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۲۶۳۹۸
بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت حماسه ۹دی:

۹دی برخاسته از حركت ایمانی و با انگیزه كاملاً خدایی بود

سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه، حماسه ۹دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامیداشت.
۹دی برخاسته از حركت ایمانی و با انگیزه كاملاً خدایی بود
به گزارش جهانبین نیوز سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه، حماسه ۹دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامیداشت.

متن کامل بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل منتشر شد:

"نهم دی دست اراده الهی دیده شد و گرنه این كارها، كارهائی نیست كه با اراده امثال ما انجام بگیرد، این كار خداست، این دست قدرت الهی است، این چیزها دست من و امثال من نیست". (مقام معظم رهبری مدظله‌العالی).

حماسه ماندگار روز نهم دی بی‌شك بی‌نظیرترین حركت مردم با بصیرت و ولایت‌مدار در تاریخ انقلاب اسلامی جهت حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران می‌باشد. فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

روز نهم دی‌ماه ۱۳۸۸را به واسطه حركت عظیم حیرت‌انگیز و فوق‌العاده مردم در اذهان جاودانه ساخت. آنچه در این حماسه رخ داد برخاسته از حركت ایمانی و با انگیزه كاملاًخدایی بود كه هیچ وجه با اراده انسانی انجام شدنی نیست.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌فرمایند: نهم دی ۱۳۸۸ حادثه كوچكی نیست بلكه آن حركت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حركت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است.
ما دانش‌آموزان استان چهارمحال وبختیاری به عنوان علم‌داران آینده این مرز و بوم به تمام اركان نظام و دولت محترم توصیه می‌كنیم با تیزیبنی حركات دشمن را رصد و لحظه ای غفلت و درنگ و سهل انگاری را به جان نخرند و هرگونه اقدام مشكوك، مخالف و مغایر برجام را بدون جواب قاطع رها نكنند.

ما دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان نظام اسلامی در تشكیل تمدن نوین و جهانی اسلام عزم خود را جزم و به صحنه عمل آورده و با اراده‌ای مستحكم و پولادین از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع و ذره‌ای از آنها كوتاه نخواهیم آمد و در جنگ اراده‌ها، اراده جهانی كه تعلق به مستضعفین دارد در برابر اراده پوشالی استكبار می‌ایستیم و آن را در این عرصه به نابودی می‌كشانیم.

ما دانش‌آموزان حاضر در سنگر مستحكم بسیج با دیدی باز، بصیرت تمام و نگاهی جامع برنامه نفوذ دشمن را در جامعه و مدارس مقابله با آن پرداخته و این پروژه جدید در جنگ نرم و براندازی نرم را ناكام خواهیم گذاشت .

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۶:۲۶

27 Dec 2019