۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۳۷۹۱۸
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار:

14 بهمن اختتاميه سومين جشنواره عکاسي چهارمحال و بختياري (کي يار)

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار از پايان مهلت ارسال آثار به دبيرخانه سومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري خبر داد.
14 بهمن اختتاميه سومين جشنواره عکاسي چهارمحال و بختياري (کي يار)
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار سيد يدالله حسيني رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار گفت: با توجه به استقبال گسترده هنرمندان عکاس از سومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري و ارسال آثاري فاخر، ارزشمند و متناسب با سه موضوع اعلام شده اقتصاد مقاومتی توليد و اشتغال، جاذبه هاي گردشگري استان چهارمحال و بختياري و شهرستان کيار در قاب تصوير از سوي هنرمندان عکاس و پايان يافتن مهلت ارسال آثار به دبير خانه اين جشنواره، ستاد اجرايي و برگزاري تصميم گرفت آثار رسيده  به دبيرخانه را جهت انجام مرحله داوري در اختيار داوران منتخب ستاد برگزاري و مورد تائيد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري قرار گيرد.

حسيني افزود: با توجه به اينکه يکي از روش هاي دريافت آثار و اطلاع رساني اين جشنواره در بستر تلگرام صورت مي گرفت و در واپسين روزهاي مهلت ارسال آثار شاهد قطعي تلگرام بوديم آن دسته از هنرمنداني که مايل به ارسال ارسال آثار خود به دبيرخانه جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري هستند مي توانند حداکثر تا پايان وقت اداري روز ۲۴دي نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمايند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار در خاتمه از برگزاري اختتاميه سومين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري در ۱۴بهمن سال جاري خبر داد.

به گزارش کيار بيدار جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري در اولين دوره برگزاري خود به صورت شهرستاني در شهرستان کيار و سه دوره به صورت استاني برگزار شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۲:۵۱

24 Jan 2020