۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۲۱۹۸۸
فرماندار شهرستان لردگان خبر داد:

ارائه تسهيلات 4 درصدي به تعاوني‌ها براي جذب افراد بهبود يافته از مواد مخدر

فرماندار شهرستان لردگان بر ضرورت ايجاد پاسگاه‌هاي بازرسي مواد مخدر در جاده‌هاي ترانزيتي لردگان تأکيد کرد و از ارائه تسهيلات چهار درصدي به تعاوني‌ها براي جذب افراد بهبود يافته از مواد مخدر خبر داد.
ارائه تسهيلات 4 درصدي به تعاوني‌ها براي جذب افراد بهبود يافته از مواد مخدر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، ابوالقاسم کريمي در نشست با دبير شوراي مواد مخدر استان، اظهار کرد: در زمينه مبارزه با مواد مخدر با دو عرصه مقابله با قاچاقچيان از يک سو و پيشگيري از اعتياد، از سوي ديگر مواجه هستيم که بايد تلاش کنيم توان اصلي خود را در زمينه پيشگيري صرف کنيم.

وي افزود: مبارزه با مواد مخدر وظيفه چند دستگاه معدود نيست بلکه همه دستگاه‌هاي اجرايي استان بايد در اين زمينه بکوشند و امکانات خود را بسيج کنند.

وي با تأکيد بر اهميت نظارت بر جاده‌هاي ترانزيتي لردگان به خوزستان و لردگان به ياسوج، گفت: ضرورت ايجاد پاسگاه‌هاي سيار و ايست و بازرسي‌هاي دائمي در گلوگاه‌هاي اين جاده‌ها ضروري است.

فرماندار شهرستان لردگان با بيان اينکه براي جلوگيري از ورود مواد مخدر به اين شهرستان و استان‌هاي همجوار اقدامات لازم به عمل آيد تا جوانان اين استان گرفتار دام اعتياد نشوند، اضافه کرد: تعاوني‌هايي که نسبت به کارگيري افراد بهبود يافته از مواد مخدر اقدام کنند، تسهيلات خوبي با نرخ چهار درصد دريافت مي‌کنند.

اين مسئول خاطرنشان کرد: نهادهايي همچون روحانيت، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و آموزش و پرورش مي‌توانند در زمينه فرهنگ‌سازي تأثيرگذاري بالايي داشته باشند.


انتهاي پيام1020ج /630 ل

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۳:۱۸

30 Jan 2020