۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۵۰۲۸

اجراي طرح مودت با حضور فرماندهان پايگاه هاي بسيج در شهرستان بن

طرح مودت با حضور فرماندهان پايگاه ها و حوزه هاي مقاومت بسيج مساجد و محلات سپاه ناحيه شهرستان بن برگزار شد.
اجراي طرح مودت با حضور فرماندهان پايگاه هاي بسيج در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيداصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در گفت و گو با زنگ خبر از اجراي طرح مودت فرماندهان و شوراهاي پايگاه هاي مقاومت بسيج حوزه مقاومت بسيج ناحيه شهرستان بن خبر داد و گفت: اين طرح با حضور فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و فرمانده حوزه و فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج و خانواده آنان برگزار شد.

موسوي تصريح کرد: ايجاد انس و الفت ميان فرماندهان و خانواده‌هاي بسيج براي اجراي هرچه بهتر ماموريت‌هاي بسيج است که در حقيقت حفظ ارزش‌ها و ارمان‌هاي انقلاب اسلامي از مهم‌ترين ماموريت‌هاي بسيج محسوب مي‌شود.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن افزود: اين نشست صميمانه براي ايجاد انس و مودت بين فرماندهان پايگاه هاي مقاومت شهرستان بن به عنوان پشتيبان معنوي بسيج در شهرستان و همزمان با ماه مبارک رمضان ماه ضيافت الهي و بهار قرآن و ضيافت افطار برگزار شد.

وي در ادامه از تلاش ها و زحمات فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج که در تمامي عرصه ها حضور فعال و پررنگ دارند قدرداني نمود و افزود: آشنا شدن خانواده‌هاي بسيجيان با يکديگر و همچنين آشنايي آنها با اهميت کار فرماندهان پايگاه‌ها و حوزه‌هاي مقاومت بسيج از با اهميت‌ترين محورهاي نشست مودت است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار مي‌شود.

فرمانده سپاه ناحيه بن تصريح کرد: بسيج پرچم‌دار ترويج فرهنگ اسلامي در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگي است و تقويت روحيه شادابي و نشاط در خدمتگذاري به خانواده بسيج را دنبال مي‌کنيم همچنين ترويج سبک زندگي علوي و فاطمي در بين خانواده‌ها را تقويت خواهيم کرد، مأموريت ‏هاي بسيج با کمک و حضور فرماندهان پايگاه ‏ها اجرايي مي ‏شود و قطعاً خانواده‏ هاي آنان در اين راه نقش بي ‏بديلي در موفقيت هاي بسيج دارند.





انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۳:۳۱

22 Jan 2020