۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۲۲۰۶۸

مسن ترين بسيجي بخش جونقان/زندگينامه+ عکس

مصاحبه اي با مسن ترين بسيجي حوزه مقاومت بسيج امام حسن(ع) بخش جونقان مشهدي رمضانعلي فتحعلي.
مسن ترين بسيجي بخش جونقان/زندگينامه+ عکس
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حضور بسيجي مشهدي رمضانعلي فتحعلي جونقاني فرزند عيوضعلي ساکن شهر جونقان در محل حوزه مقاومت بسيج امام حسن(ع)بخش جونقان،در فروردين ماه سال ۱۳۹۴، که مسن ترين بسيجي بخش مي باشد،ما را بر آن داشت که با اجازه مشهدي رمضانعلي فتحعلي جونقاني،زندگينامه و خاطراتش را انعکاس دهيم.

مشهدي رمضانعلي فتحعلي در گفتگو با خبرنگار ما خاطر نشان کرد: با پيروزي انقلاب اسلامي و زماني که قرار بود حضرت امام خميني(ره)به ميهن اسلامي باز گردند. موقعيکه اين خبر را شنيده بود تا چند روز از خوشحالي آرام و قرار نداشت.و اينکه زماني که حضرت امام(ره)به ايران بازگشتند را هرگز فراموش نخواهد کرد.

وي هم چنين بيان کرد: که روز ارتحال ملکوتي بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي ،حضرت امام خميني(ره)را هرگز فراموش نخواهند کرد و اينکه آن روز و جدايي از حضرت امام خميني(ره)،چقدر برايشان سخت و ناراحت کننده بوده است.

وی در ادامه گفت: از همان جواني علاقه زيادي به باغداري،گشت و گذار و کوهنوردي داشته است به طوري که تمامي مکانهاي ديدني شهر جونقان،کوه ها و ارتفاعات پيرامون شهر را گشته است. و آشنايي کاملي با انواع داروهاي گياهي و خواص آنها دارد و اينکه اطلاعات کاملي از کندوهاي زنبورعسل وحشي در دل کوهها و ارتفاعات شهر جونقان دارد و عسل طبيعي و مورد نياز خود را از آنها فراهم مي کند.

وي در ادامه اظهار داشت: اکنون با اينکه سنشان بالا رفته است ولي باز با اين حال هر روز صبح زود از خانه بيرون رفته و در ارتفاعات پيرامون شهر جونقان کوهنوردي مي کند و علاقه زيادي به کوهنوردي دارند.

وي در ادامه تصريح کرد: که هر لحظه گوش به فرمان حضرت امام خامنه اي مدظله العالي هستم و هر لحظه که فرمان دهند براي مقابله با دشمنان اسلام آماده ام.

مشهدي رمضانعلي فتحعلي هر ساله و با نزديک شدن به زمان سالگرد ارتحال ملکوتي بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي،حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه به حوزه مقاومت بسيج امام حسن(ع)بخش جونقان مراجعه نموده و جهت ثبت نام و اعزام به مرقد مطهر حضرت امام خميني(ره)اقدام مي نمايد.

در ادامه يدالله بشارتي،سرپرست حوزه مقاومت بسيج امام حسن(ع)بخش جونقان،خاطر نشان کردند که اين بسيجي بزرگوار از سال ۱۳۷۰ به عضويت بسيج در آمده و در پايگاه مقاومت بسيج حضرت صاحب الزمان(عج)شهر جونقان فعاليت دارند. و از سال ۱۳۷۰ تا به حال هر ساله به زيارت حرم مطهر حضرت امام خميني(ره)مشرف مي شوند.

مشهدي رمضانعلي فتحعلي داراي چند پسر و دختر مي باشد که همگي آنها از پيشش رفته اند و زندگي مستقلي دارند.همسرش چند سال پيش به رحمت خدا رفته است. و اکنون به تنهايي در خانه اش زندگي مي کند.

براي سلامتي و طول عمر با عزّت اين بسيجي دلاور، صلوات

انتهای پیام1020ج / 590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شاهد
احسنت به این دلاور مرد بسیجی جونقانی

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۳:۱۳

27 Dec 2019