۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۳۵۵۷۸
امام جمعه لردگان:

علاج مشكلات كشور؛ اقتصاد مقاومتى‌ است/ ايران اسلامي امروز در منطقه بزرگترين ابر قدرت است

امام جمعه لردگان، ضمن گرامي داشت هفته مهارت و فني و حرفه اي گفت: علاج مشكلات كشور، پيمودن راه اقتصاد مقاومتى است و با تكيه به درون کشور مشکل اقتصاد و اشتغال خود را حل کنيم.
علاج مشكلات كشور؛ اقتصاد مقاومتى‌ است/ ايران اسلامي امروز در منطقه بزرگترين ابر قدرت است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: رهبري در جامعه اسلامي داراي اختياراتي است ازجمله رفع اختلافات سران سه قوه و تنظيم روابط بين سه قوه، همچنين تنفيض حکم رياست جمهوري و عزل رياست جمهوري از اختيارات رهبري است.
وي افزود: عفو و بخشش مجازات هاي اسلامي و تجديدنظر در قانون اساسي نیز از اختيارات رهبري است.

امام جمعه لردگان در ادامه گفت: مردم حقوقي از رهبري دارند و رهبري هم حقوقي از مردم دارند؛ حق مردم آن است که رهبري نکات ارزشي و خيرخواهانه را براي مردم بيان کند تا از راه حق بيرون نروند و در ذلالت و گمراهي قرار نگيرند همانگونه که مقام معظم رهبري در سخنراني هاي خود تذکرات لازم را به مردم و مسئولين هميشه گوشزد مي کنند، اما حق رهبري بر مردم آن است که مردم وفادار باشند، دستورات رهبري را در هدايت جامعه و کشور اجابت کنند.

انصاري در بخش ديگر سخنان خود به ناعهدي آمريکا اشاره داشت و گفت: آمريکا پيمان شکن است و هميشه به ما دروغ گفت و در برجام به تعهدات خود عمل نکرد، هم در روح برجام و هم در متن برجام حقوق ما را نقض کرد و تمام دنيا اين را فهميدند که آمريکا عهد شکن است و به تعهدات خود عمل نمي کند.

ايران اسلامي امروز در منطقه بزرگترين ابرقدرت است

وي افزود: دولت آمريکا بداند، ايران اسلامي امروز در منطقه بزرگترين ابرقدرت است و چنانچه آمريکا خلافي مرتکب شود با قدرت ايران اسلامي مواجهه خواهد شد و پوزه اش را به خاک خواهيم ماليد.
امام جمعه لردگان گفت: ما بايد در منطقه از جبهه مقاومت و از توان داخلي خودمان حمايت کنيم و اتحاد و وحدت خود را حفظ کنيم تا بتوانيم با مشکلات مقابله کنيم.

انصاري  اشاره داشت: آمريکا با ايجاد و تشديد دوقطبى و دامن زدن به اختلافات سياسى‌، دامن زدن به نارضايتى‌هاى اجتماعى‌، تضعيف مولفه‌هاى قدرت به‌ويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، القاء ضرورت پادگانى كردن سپاه‌، شكستن و يا تضعيف جبهه مقاومت‌ و فلج كردن اقتصاد و كليه شريان هاى حياتى ايران مي خواهد از پيشرفت‌هاى ميدانى جبهه مقاومت و مقابله با نفوذ گسترده ايران اسلامى در منطقه و در نهايت تأكيد بر براندازى نظام اسلامى را دارد.

خطيب جمعه لردگان افزود: بسيارى از مسائل ما با آمريكا اساساً قابل حل نيست، انرژى هسته‌اى، حقوق بشر و... براي آمريکا بهانه است؛ مشكل آمريكا با نفْس جمهورى اسلامى است.

انصاری در ادامه، به سالروز اقامه اولين نماز جمعه در ايران اشاره کرد و نماز جمعه را براي مردم يک نعمت خواند زيرا نماز جمعه زبان رهبري است و حج فقراست.

وي گفت: نمازجمعه در واقع كانون عبوديت الله، بصيرت‌افزايىِ عمومى، تجلى‌گاه اخوت، مهربانى، همدردى و تبادل نظر بين آحاد مردم است.

علاج مشكلات كشور، اقتصاد مقاومتى‌ است

امام جمعه لردگان ضمن گرامي داشت هفته مهارت و فني و حرفه اي گفت: علاج مشكلات كشور، پيمودن راه اقتصاد مقاومتى است، يعنى با تكيه به درون کشور مشکل اقتصاد و اشتغال خود را حل کنيم، تا وقتى‌كه ما چشممان به دست ديگران باشد، هرگز بحث اقتصاد و اشغال جامعه حل نخواهد شد.

وي با توصيه به جوانان گفت: جوانان در مراکز فني و حرفه اي کار را ياد بگيرند و به دنبال توليد و اشتغال بروند.

انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۳:۲۳

25 Jan 2020