۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۲۲۵۱۸

برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری: ویژه‌برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در استان را تشریح کرد.
برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری اعلام شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ عباس عباسی با اشاره به نقش استان در عملیات بیت المقدس گفت: مردم مومن و غیور استان چهارمحال و بختیاری همانند دیگر مردم کشور عزیز ایران اسلامی در تمامی صحنه های انقلاب و پا به پای آنها تا پیروزی و حفظ انقلاب حاضر بودند و جهاد،فداکاری و جانفشانی می نمودند،همانگونه که غیور مردان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) در شجاعت و فداکاری زبانزد عام وخاص بودند و هستند.

عباسی افزود: به همین دلیل بسیجیان و سلحشوران این استان در لشگر خط شکن امام حسین (ع) و نجف اشرف در عملیات غرور آفرین بیت المقدس به مصاف دشمن بعثی رفته و افتخار دیگری به افتخارات این استان افزودند.

وی اظهار کرد: می توان گفت ۲۹۲ نفر از خطه دلاور خیز استان چهارمحال و بختیاری در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر حضور مقتدارانه داشتند و از این ۲۹۲ نفر جهادگر، ۷۷ نفر به درجه رفیع شهادت و ۳۰ نفر از آنان به افتخار جانبازی نایل آمدند.

عباسی تصریح کرد: برخودمان لازم می دانیم که به همه این جهادگران درود و سلام هدیه کنیم و به روح بلند همه شهیدان به خصوص شهیدان این استان بویژه شهدای بیت المقدس، سلام و صلوات می فرستیم و از خداوند متعال شفای عاجل جانبازان را خواستاریم.

عباسی در ادامه به ویژه برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر در این استان اشاره کرد و گفت: همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس –اختتامیه سومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس – رونمایی از آلبوم صوتی حماسی، محلی الفبای عشق، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا- سرکشی،تجلیل و تقدیر از خانواده های معظم شهدا از جمله این برنامه هاست.

وی گفت: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی-زنگ مقاومت و پیروزی- فضاسازی شهری –سخنرانی فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس قبل از نماز عبادی سیاسی جمعه - تجلیل از رزمندگان و فرماندهان عملیات بیت المقدس- نشست های بصیرتی بسیجیان - رونمایی از تمثال شهدا- برگزاری دعای ندبه ای با شهدا - برگزاری یادواره های شهدا- مسابقات فرهنگی در پایگاه های بسیج- برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی- جشن بزرگ روز پاسدار و روز جانباز– معرفی شهدای عملیات بیت المقدس استان –برگزاری یادواره شهدا فصل بهار- برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس- برپایی ایستگاه صلواتی –اجرای نمایش تئاتر دفاع مقدس؛ از جمله مهمترین برنامه های اجرایی در سطح شهرستانهای ۹ گانه این استان می باشد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۴:۰۱

23 Jan 2020