۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۳۶۶۵۸
نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي:

در کارزار رسانه اي ترامپ، دوباره ملت ايران به يک اتحاد و همدلي رسيد/سپاه پاسداران پاره تن ایران است

نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: در کارزار رسانه اي ترامپ، دوباره ملت ايران به يک اتحاد و همدلي رسيد و مجلس شوراي اسلامي در نخستين نشست علني خود پاسخ قاطعي به سخنان ضد ايراني ترامپ و سياستمداران آمريکا خواهد داد.
در کارزار رسانه اي ترامپ، دوباره ملت ايران به يک اتحاد و همدلي رسيد/سپاه پاسداران پاره تن ایران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمريکا، سياست‌هاي خود درباره ايران را اعلام کرد.

وی پايبندي ايران به برجام را تاييد نکرد و مدعی شد تحريم‌هاي جديدی عليه سپاه اعمال خواهد شد، همچنين از عبارت "خليج عربي" به جاي خليج فارس استفاده کرد.

ترامپ جمعه شب در يک سخنراني ضمن بيان استراتژي جديد آمريکا در قبال ايران، توافق هسته‌اي ايران با ۶ قدرت جهاني (برجام) را تاييد نکرد و تصميم در مورد آن را به کنگره اين کشور واگذار کرد. بر اين اساس کنگره ۶۰ روز وقت دارد تا درباره برقراري مجدد تحريم‌هاي لغو‌شده عليه ايران تصميم بگيرد.

در کارزار رسانه اي ترامپ، دوباره ملت ايران به يک اتحاد و همدلي رسيد

در همين حال نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: هر کجا پاي منافع ملي ايران در ميان باشد، همه مردم با هر گرايش سياسي از آن دفاع خواهند کرد و در اين مساله با هم متحد مي شوند.

علي کاظمي تصريح کرد: مباحث مطرح شده از سوي دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا در قابل ايران نشان داد او تاريخ، جغرافيا و علم سياست و اخلاق بين المللي را نمي داند.

به گفته وي، جعل نام خليج هميشه فارس از سوي ترامپ در سخنان جمعه شب درحالي صورت گرفت که بر روي مدال ها و سنگ نوشته هاي قبر سربازان آمريکايي به وضوح نام خليج فارس عنوان شده است.

کاظمي يادآور شد: جعل نام خليج فارس از سوي ترامپ در حالي شکل گرفت که تمامي روساي قبلي آمريکا همواره از نام خليج فارس استفاده مي کرده اند.

عضو هيات اجرايي شوراي بين المجالس آسيا گفت: سپاه پاسداران مانند ديگر نيروهاي مسلح ايران پاره تن ايران است و آمريکا حق ندارد درباره اين نيروي مردم اين گونه صبحت کند.

به گفته وي، سپاه پاسداران تنها يک نيروي نظامي نيست و با تمام توان با گروه هاي تروريستي مقابله مي کنند، درحالي که خود آمريکا اين گروه هاي تروريستي را بوجود آورده است.

وي افزود: در کارزار رسانه اي ترامپ، دوباره ملت ايران به يک اتحاد و همدلي رسيد و مجلس شوراي اسلامي در نخستين نشست علني خود پاسخ قاطعي به سخنان ضد ايراني ترامپ و سياستمداران آمريکا خواهد داد.

کاظمي گفت: حقانيت ايران در برجام براي همه کشورهاي جهان مشخص شده است از اين رو کشورهاي اروپايي حاضر به تاييد سخنان ترامپ نشدند و اين نشان مي دهد ايران به دستاوردهاي مهم بين المللي دست يافته است.

قرار نيست که يک فرد بيمار براي دنيا تصميم بگيرد

مردم کوهرنگ پا به پاي سراسر کشور فضاي مجازي را با تصاويري از سپاه پاسداران و پرچم جمهوري اسلامي ايران پر کردند.

يکي از مردم کوهرنگ گفت: شايد همه به اين نکته واقف باشند که ترامپ از نظر رواني در وضعيت خوبي بسر نمي برد، ناراحتي او از برجام نيست موشک هاي ايران لرزه بر اندام ترامپ و اسرائيل انداخته است.

وي گفت: قرار نيست که يک فرد بيمار براي دنيا تصميم بگيرد، وقتي تمام کشورها و اتحاديه اروپا مي گويند ايران به برجام پايبند بوده است يعني ديگر جاي هيچ سوالي باقي نمي ماند پس چه لزومي دارد که ترامپ به ايران توهين کند هرچند لفظ نام بردن خليج جعلي از ناتواني ترامپ است.

انتهاي پيام1026ج/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۳:۴۸

31 Dec 2019