۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۸۵۶۷
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با جهان بین:

یک ملاک انتخاب استانداران، نامه امام علی(ع)به مالک اشترباشد

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: یگر در انتخاب استانداران حتی به بخشی از توصیه‌های امام علی(ع) هم توجه شود بی‌شک شاهد انتخاب استانداران توانمند و موثری خواهیم بود.
یک ملاک انتخاب استانداران، نامه امام علی(ع)به مالک اشترباشد
حمیدرضا عزیزی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با اشاره به انتخاب استانداران از سوی وزیر کشور اظهار کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تاکنون اقدامی در رابطه با انتخاب استاندار انجام نداده‌اند و این موضوع به انتخاب و نظر وزیر کشور برمی‌گردد.

وی افزود: این در حالی است که اگر از مجمع نمایندگان استان نظر و پیشنهادی خواسته شود ما نیز شاخص‌های مورد نظر برای انتخاب استاندار را ارائه می‎دهیم.

عزیزی، ولایتمداری را مهمترین شاخص انتخاب استانداران دانست و گفت: یک استاندار موفق کسی است که اهل تقوا باشد و نسبت به ولی فقیه تبعیت بی چون و چرا داشته باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تعهد، تخصص، معتدل بودن و برخورداری از توان مدیریتی بالا از دیگر ویژگی‌های یک استاندار کارآمد است.

عزیزی با اشاره به سخنان حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در خطاب به مالک اشتر، اظهار کرد: اگر در انتخاب استانداران حتی به بخشی از توصیه‌های امام علی(ع) هم توجه شود بی‌شک شاهد انتخاب استانداران توانمند و موثری خواهیم بود.

وی بر ضرورت بومی بودن استانداران تاکید کرد و گفت: بی‌شک در شرایط مساوی اولویت انتخاب با استانداران بومی است چراکه این افراد نسبت به استان خود شناخت و درک بیشتری دارند.

عزیزی خاطرنشان کرد: امید می‎رود با انتخاب یک استاندار موفق و کارآمد بتوان شاهد برطرف شدن بسیاری از مسائل و مشکلات استان باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۲:۲۸

28 Dec 2019