۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۳۸۱۰۶
خطيب نماز جمعه بروجن:

رئيس جمهور عذرخواهي کند/ در مورد بني صدر امام (ره) اقدام نکرد/معني دفاع از فتنه گران چيست؟

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن ضمن بيان اين که رئيس جمهور در بحث نقد بر پيامبر اکرم(ص) و امام زمان (عج) حداقل اين است که عذرخواهي کند، گفت: چه معني دارد که از فتنه گران حمايت مي کنند مگر نه آن است که پرچم ايران را به آتش کشيدند و شعارهاي ساختار شکنانه دادند.
رئيس جمهور عذرخواهي کند/ در مورد بني صدر امام (ره) اقدام نکرد/معني دفاع از فتنه گران چيست؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد محمد تقوي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي و با اشاره به ۲۶ دي ماه سالروز فرار شاه خائن از کشور، اظهار داشت: تلاش رژيم شاه حذف همه ارزش هاي اسلامي بود تا آنجا که تاريخ هجري را تغيير و فساد و فحشا در زمينه هاي مختلف را ترويج دادند.

وي گفت: امروز تلاش در اين است که قوانين و مقرارت اسلامي به کرسي نشانده شود گرچه برخي از افراد فاسد و همه دشمنان نظام و اسلام با اين جهت مخالف هستند.

توجيه کار افراد عاقل و خردمند نيست/رئيس جمهور عذرخواهي کند

حجت الاسلام تقوي به سالروز شهادت شهيد حجت الاسلام نواب صفوي، مظفر ذوالقدر، سيد محمد واحدي و خليل طهماسبي اشاره کرد و گفت: شهادت اين افراد بخش ناچيزي از جنايات رژيم شاه بود که اگر آن جنايات را بخواهيم فهرست کنيم قطعا احتياج به مثنوي دارد.

وي همچنين به سانحه کشتي سانچي و در گذشت شهادت گونه دريانوران ايراني اشاره کرد و گفت: اين حادثه موجب تاثر و تاسف همه مردم کشور شد.

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن پذيرفتن اشتباه را زيبا و قابل تحسين دانست و گفت: توجيه کار افراد عاقل و خردمند نيست؛ رئيس جمهور در بحث نقد بر پيامبر اکرم(ص) و امام زمان (عج) حداقل اين است که اشتباه کرده و عذرخواهي کند، توجيه قابل قبول نيست که مردم را نادان فرض کنيم.

وي در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به اظهارات برخي از مسئولين که تحريم هاي جديد نقض برجام نيست، گفت: صادقانه بگوييد در مذاکرات عليرغم تذکرات مکرر رهبر انقلاب ما گوش نداديم، اشتباه کرديم و آمريکا هم مکرر برجام را نقض کرده است.

در مورد بني صدر امام (ره) اقدام نکرد/معني دفاع از فتنه گران چيست؟

حجت الاسلام تقوي با اشاره به اين که ما همچنان دنبال پايبندي به برجام هستيم، تصريح کرد: تذکراتي که مقام معظم رهبري گاهي در جلسات علني مي دهند يک دهم تذکرات در جلسات خصوصي نيست؛ توقع غلط و بي جايي است که گاهي از روي ناآگاهي و گاهي مغرضانه مي گويند چرا چنين و چنان نمي شود.

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن خاطر نشان کرد: در مورد بني صدر امام (ره) اقدام نکرد؛ مجلس راي به عدم کفايت سياسي رئيس جمهور داد و بعد امام(ره) او را عزل کرد.

وي گفت: در آمريکا مي گويند ما براي هر کشوري مي توانيم اقدام کنيم ولي در ايران ابر حريفي وجود دارد که ما حريف نمي شويم با يک سخنراني تمام نقشه هاي ما را نقش بر آب و توطئه هاي ما را خنثي مي کند.

حجت الاسلام تقوي با مطرح کردن اين سوال که معناي دفاع از فتنه گران و آشوب گران توسط دولت و اصلاح طلبان چيست؟ گفت: چه معني دارد که از آنها حمايت مي کنند مگر نه آن است که پرچم ايران را به آتش کشيدند و به اماکن مقدس حمله و اهانت کردند و شعارهاي ساختار شکنانه دادند.

تقوي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار ميهمانان سيزدهمين اجلاس بين المجالس کشورهاي اسلامي، گفت: صهيونيست ها روزي شعار از نيل تا فرات مي دادند اما اکنون براي محافظت خود مجبور به ديوار کشي شده اند، شکست دادن صهيونيست ها در جنگ نرم امکان پذير است همان گونه که آنها در جنگ سخت و لبنان شکست خوردند و مجبور به اعتراف به آن شدند.

انتهاي پيام/1027ج/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۵:۱۹

2 Jan 2020