۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۳۰۰۹۶

26 واحد کارخانه توليد قارچ صنعتي در چهار محال و بختياري فعال است

رئيس جهاد کشاورزي چهار محال و بختياري گفت : حدود 26 واحد کارخانه توليد قارچ صنعتي در اين استان فعال بوده که در مناطق مختلف پراکنده است.
26 واحد کارخانه توليد قارچ صنعتي در چهار محال و بختياري فعال است
به گزارش  جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر، ذبيح‌الله غريب رئيس جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت ۴۶ طرح جهاد کشاورزي در چهار محال و بختياري افتتاح خواهد شد.

وي با بيان اينکه بيشتر اين طرح‌ها در حوزه آب و خاک هستند، تصريح کرد: با بهره‌برداري از اين طرح‌ها ۱۵۲ خانواده بهره‌مند و زمينه اشتغال ۵۵۵ نفر فراهم مي‌شود.

رئيس جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري بيان کرد: از مجموع ۴۶ طرح ۳ طرح در حوزه دام و طيور با اعتبار بالغ‌بر ۱۲ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان، ۳ طرح در حوزه گياهان دارويي با اعتبار ۳ ميليارد و ۱۰۰ ميليون تومان که زمينه اشتغال ۹ را فراهم مي‌کند و يک طرح در حوزه صنايع تبديلي با اعتبار ۸ ميليارد و ۱۰۰ ميليون تومان که زمينه اشتغال ۲۵ نفر را فراهم مي‌کند.

غريب خاطرنشان کرد: يک طرح در حوزه شيلات با اعتبار ۶۰۰ ميليون تومان و اشتغال ۱۰ نفر، ۲ طرح در حوزه تعاون روستايي با اعتبار ۶۰۰ ميليون تومان و اشتغال ۱۸ نفر و ۲ طرح در حوزه منابع طبيعي و آبخيزداري با اعتبار ۱۴۰ ميليون تومان و اشتغال ۵۱ نفر هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسند.

وي تصريح کرد: از مجموع ۴۶ طرح ۱۱ طرح در شهرکرد و ۱۰ طرح در بروجن افتتاح مي‌شود.

مديرکل جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري بيان داشت: در هفته دولت طرح‌هاي فراواني در اين استان به بهره‌برداري مي‌رسد که حداقل يک‌سوم از آن‌ها مربوط به جهاد کشاورزي است که اثرات فراواني در ترکيب ساختار اجتماعي و وضعيت اقتصادي روستاييان دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۴:۱۲

28 Dec 2019