۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۵۰۴۶

​نارضايتي مردم شهر سامان از نبود خط واحد در بعدازظهرها

مردم شهر سامان از نبود خط واحد در بعدازظهر در شهر سامان ناراحت و ناراضي هستند و اميدواريم که مسئولين در راستای حل مشکل قدمي بردارند.
​نارضايتي مردم شهر سامان از نبود خط واحد در بعدازظهرها
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان، ما يکي از مطالبلات عمده اي که مردم شهر سامان به خصوص شهرک ابوذر از سايت سامان ما داشتند نبود خط واحد در بعد از ظهر در شهر سامان است.

اهالي شهرک ابوذر از اینکه فاصله شهرک ابوذر تا مرکز شهر طولاني است و پياده روي در اوج گرما طاقت فرسا است شاکی هستند.

يکي از اهالي شهرک ابوذر در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه افرادي که در مرکز شهر کار دارند بايد به دليل وجود واحد در تيم صبح به تمامي کارهاي خود برسند چراکه در شيفت بعدازظهر خط واحدي براي عبور و مرور وجود ندارد، بيان داشت: با توجه به گرم شدن هوا پياده روي در فصل تابستان بسيار طاقت فرسا و زمان بر است چراکه بايد مسافت طولاني را طي کرد.

خانم يزداني با بيان اينکه زماني که از رانندگان خط واحدها، دليل نبود واحد در شيفت بعد از ظهر را جويا مي شويم مي گويند نبود مسافر و رسيدگي به امورات کشاورزي دليل اصلي کار نکردن خط هاي واحد در بعدازظهرها است، اذعان داشت: در هر حال براي خريد و انجام کارهاي روزمره در بعدازظهرها مجبور هستيم که با آژانس یا به صورت دربستي تردد داشته باشيم و رفت و آمد با آژانس براي هر شهروند ۶ هزار تومان است.

وي با اشاره به اينکه اگر واحدها در شيفت بعدازظهر نمي تواند حمل و نقل مسافرين را داشته باشند حداقل تاکسي هاي درون شهر به صورت چرخشي در تمامي نقاط شهر تردد داشته باشند و تنها بسنده به حرکت هاي دربستي نکنند، بيان داشت: از مسولين شهر به خصوص شهرداري و شوراي شهر در خواست داريم که به اين موضوع رسيدگي جدي داشته باشند.

يکي از ساکنين مسکن مهر نيز در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه اهالي مسکن مهر نيز بايد مسافت طولاني را طي کنند تا به ايستگاه خط واحد برسند، عنوان کرد: بهتر بود شهرداري ايستگاهي در نزديک پارک آفتاب براي شهروندان و ساکنان مسکن مهر در نظر مي گرفت.

خانم سليماني بيان داشت: بهتر است در راستاي ارائه خدمات بهتر ميني بوس هاي جديد که افراد سالخورده و کودکان بهتر بتوانند تردد داشته باشند و مسافرين ارائه خدمات کنند.

ارائه خدمات به مسافرين در بعدازظهر به شهروندان ساماني به صورت آزمايشي از هفته آينده

شهردار سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه درخصوص مشکلان تردد خط واحد و تاکسي ها در شهر سامان با بيان اينکه دو خط واحد از ساعت هشت صبح لغايت يک بعدازظهر مشغول به فعاليت هستند، بيان داشت: رانندگان خط واحدها دليل کار نکردن خود را در بعدازظهرها را کمبود مسافر و مقرون به صرفه نبودن کار در بعد از ظهر بيان مي کنند.

يزدان آقاخاني با اشاره بر اينکه در حال حاضر دو خط واحد، هشت تاکسي درون شهري و هشت آژانس در سامان مشغول به فعاليت هستند، بيان داشت: تاکسي هاي درون شهري نيز نبود مسافر و مقرون به صرفه نبودن مسافر کشي را در بعد از ظهر را عنوان مي کنند.

وي با بيان اينکه از هفته آينده به صورت آزمايشي ميني بوس هاي شهرداري در بعدازظهرها به صورت يک هفته حمل مسافرين را از ساعت 16 تا 19.30 را بر عهده خواهند داشت، افزود: در صورت وجود مسافر در بعدازظهرها واحدهاي شهرداري مشغول به کار خواهند بودند و به همشريان ارائه خدمات خواهند داشت.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۳:۲۷

22 Jan 2020