۰
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۱۳۷۱۶
روز پنجشنبه انجام می‎گیرد

راهپیمایی بزرگ مردم چهارمحال و بختیاری برای دفاع از حقوق آبی خود

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم چهارمحال و بختیاری برای دفاع از حقوق آب خود روز پنجشنبه در شهرکرد راهپیمایی می‎کنند.
راهپیمایی بزرگ مردم چهارمحال و بختیاری برای دفاع از حقوق آبی خود
امیرعباس سلطانی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: مسئله آب به یکی از مهمترین مسائل و مشکلات استان تبدیل شده و ما از هر ابزار قانونی و منطقی برای احقاق حقوق مردم استان بهره‌ می‌گیریم.

وی با اشاره به تناقض‌گویی‌های وزیر نیرو در رابطه با موضوع آب، تصریح کرد: وزیر نیرو با این دوگانه‌گویی‌ها نشان داد که یک انسان فاقد اراده و تصمیم‌گیری مستقل است و از این رو اظهارات اخیر وی در رابطه با پروژه‌های انتقال آب برای ما از ارزش و اهمیتی ندارد.

سلطانی از راهپیمایی بزرگ مردم استان برای دفاع از حقوق آب استان خبر داد و افزود: این راهپیمایی روز پنجشنبه در مرکز استان برگزار می‏‌شود و جا دارد مردم با حضور گسترده و پرشور خود در این راهپیمایی از مداخله دیگران در امور آب استان جلوگیری کنند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر نیرو خبر داد و گفت: ما اجازه نمی‎دهیم که مردم استان مظلوم واقع شوند و حقوق آن‌ها ضایع شود و با وحدت و همدلی لازم جلوی زیاده‌خواهی‌های استان همجوار را می‌گیریم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وردنجانی
سلام ضمن تقدیر از نمایندگان ولایی استان و اتحاد و انسجام بسیار خوب نمایندگان استان جا دارد از تلاشها و همدلی که در سطح استان به وجودآورده اند تشکر کنم اجرتان با سید الشهدا(ع)
بنی
همه با هم شرکت خواهیم کرد.
قسم حضرت عباس یا دوم خروس
ما آب داریم شما نون
یکی بده یکی بستون
رئیسی دهکردی
ایا موقع رای گرفتم رای اعتماد همانند 18 نماینده اصفهان قبل از رای دادن با چیت گر هماهنگ کردین قول گرفتید یا نه همون موقع رای دادید به وزیر و از او حمایت کردید که هم اکنون کار به استیضاح رسیده متاسفم برای چنین کار

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۶:۲۷

26 Dec 2019