۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۷۷۷۶
معاون دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

۴۵۰ دانشجوي رشته پزشكي در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد مشغول به تحصيل هستند

هم اكنون قريب به ۴۵۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در رشته پزشكي مشغول به تحصيل هستند.
۴۵۰ دانشجوي رشته پزشكي در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد مشغول به تحصيل هستند
به گزارش جهانبین نیوز، معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در جشن فارغ التحصيلي دانشجويان رشته پزشكي ورودي سال ۸۶ اين دانشگاه ضمن تبريك به دانشجويان، خانواده هاي آنان و مسئولين دانشگاه براي كسب اين موفقيت افزود: هم اكنون قريب به ۴۵۰ دانشجو اين دانشگاه در رشته پزشكي مشغول به تحصيل هستند.

دكتر مجيد شيراني افزود: در ابتداي هر سال تحصيلي حدود ۷۵ دانشجوي جديد از طريق ٱزمون سراسري در رشته پزشكي اين دانشگاه پذيرفته مي شوند.

وي، تعداد دانشجويان فارغ التحصيل رشته پزشكي ورودي سال ۸۶ اين دانشگاه را ۲۷ نفر اعلام كرد.

شيراني در ادامه تصريح كرد: بشر به واسطه قدرت انديشيدن و دانش خود از ساير مخلوقات متمايز شده است و به واسطه همين نعمتهاست كه در مسير كمال و خود شكوفايي قرار مي گيرد.

وي، دانش آموختگان رشته پزشكي را از جمله افرادي برشمرد كه علاوه بر ساير ويژگي هاي فردي و اجتماعي به لحاظ پندارهاي پاك و عملكرد منتج به خدمت به خلق خداوند از ديگران متمايز شده اند.

وي ادامه داد: آنچه انسان را از سايرين متمايز مي كند ميزان تاثير گذاري فرد در جامعه است و هرچه فرد انديشمند تر باشد بيشتر مي تواند براي جامعه مثمر ثمر واقع شود و به ديگران خدمت كند.

شيراني گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشكي براي تربيت يك قشر تاثير گذار در جامعه بر خود مي بالد و از شما دانشجويان مي خواهد ضمن تداوم رابطه خود با دانشگاه براي دست يابي به موفقيت هاي جديد و دستيابي به يك زندگي بهتر تلاش نماييد.

در ادامه اين مراسم دكتر رحيميان، به نمايندگي از اساتيد دانشگاه اين جشن بزرگ و اتمام يكي از مقاطع حساس زندگي اين دانشجويان را به آنان تبريك گفت و اذعان داشت: فراغت از اين مقطع تحصيلي فرصتي است براي امادگي بيشتر شما براي قرار گرفتن در ادامه مسير زندگي و رسيدن به موفقيت هاي بزرگتر .

وي، از اين دانش آموختگان خواست همواره در زندگي خود به دنبال پويايي و كسب علم و دانش بوده و هيچ گاه احاسس نكنند كه ديگر فارغ التحصيل شده اند و تمام مسير تحصيل را پشت سر گذاشته اند.

وي ، عقل ،‌ادب، دين، ‌بخشندگي و خوش اخلاقي را پنج ويژگي بر شمرد كه يك پزشك بايد در كنار صبر آن را در خود تقويت كند.

رحيميان، در پايان از پزشكان به عنوان سرمايه هاي نظام سلامت كشور ياد كرد و افزود: پزشكان درمانگر درد و رنج مردم و حافظ بهداشت و سلامت آنان هستند.

گفتني است، اين مراسم با پخش نماهنگ ، شعر خواني دو نفر از دانش آموختگان و اجراي برنامه هاي شاد و متنوع با حضور رياست،‌ معاونين،‌ اعضاي هيات علمي اين دانشگاه و جمعي از خانواده هاي دانش آموختگان حاضر در مراسم ادامه پيدا كرد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۱:۱۲

27 Dec 2019