۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۲۲۷۱۶
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل:

1500 کيلوگرم مواد غذايي فاسد در اردل معدوم شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از جمع آوري و معدوم سازي 1500 کيلوگرم مواد غذايي فاسد و تاريخ مصرف گذشته در اين شهرستان خبر داد.
1500 کيلوگرم مواد غذايي فاسد در اردل معدوم شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل اظهار داشت: با تلاش همکاران بهداشت محيط شبکه بهداشت و درمان اردل ۱۵۰۰ کيلو گرم مواد غذايي فاسد و تاريخ مصرف گذشته از فروشگاه هاي عرضه مواد غذايي در اين شهرستان جمع آوري و معدوم شد.

اميدی افزود: اين مواد غذايي شامل انواع مواد خوردني ،آشاميدني وآرايشي بهداشتي بوده که پس از شناسايي توسط بازرسان بهداشت محيط اين شبکه جمع آوري شده است.

وی ادامه داد: با نظارت مراجع قضايي و با حضور نماينده دادگستري، نسبت به معدوم سازي اين مواد غذايي در جايگاه مخصوص زباله شهرستان اردل اقدام شده است.

مدير شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از شهروندان در خواست كرد در هنگام خريد مواد غذايي به تاريخ انقضاء و مجوز و پروانه وزارت بهداشت بر روي بسته بندي مواد غذايي دقت نمايند.

وي همچنين از شهروندان خواست شكايات و انتقادات خود را در خصوص توزيع مواد غذايي غير بهداشتي با واحد بهداشت محيط درميان بگذارند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۵:۵۵

27 Jan 2020