۰
plusresetminus
خطيب نماز جمعه بروجن گفت: مسئولين استاني و فرااستاني بدانند بحث انتقال آب سبزه کوه به بروجن مايه حيات صنعت، کشاورزي و انسان‌هاست و مردم اجازه نخواهند داد که اين پروژه به هيچ عنوان متوقف شود.
مردم بروجن اجازه نخواهند داد پروژه انتقال آب سبزه کوه به چغاخور متوقف شود/ قرارگاه خاتم الانبياء يک رقيب جدي براي پيمانکاران خارجي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت‌الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن پروژه انتقال آب سبزه کوه به چغاخور را يکي از پروژه هاي مهم قرارگاه خاتم الانبياء در شهرستان بروجن دانست و گفت: بحث کميت و کيفيت آب اين شهرستان يک مشکل جدي است.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: اگر مشکل آب شهرستان بروجن برطرف نشود در آينده اي نه چندان دور هم حيات مردم به واسطه مشکلات آب شرب، هم دام‌داری و هم صنعت اين شهرستان با مشکل جدي مواجه خواهد شد.

خطيب نماز جمعه بروجن بيان کرد: سرمايه گذاري جدي به تکنولوژي روز توسط قرارگاه خاتم در حوزه انتقال آب صورت گرفته است.

وي با بيان اين که انتقال آب سبزه کوه محدود و حدودا براي ۱۴ سال برنامه ريزي شده است، گفت: بعد از آن بايد برنامه ريزي جدي تر در اين حوزه صورت بگيرد.

سعادت فر با بيان اين که هر اندازه اي که اين پروژه زودتر به نتيجه برسد بازه بهره وري آن براي مردم بيشتر خواهد بود، تصريح کرد: اگر دوران بهره وري اين پروژه در اثر طولاني شدن به دو يا سه سال برسد ديگر ارزش ندارد.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که مشکل آب شرب و حيات انسانها در اين شهرستان در خطر است، گفت: متاسفانه برخي افراد و گروه ها و شبکه هاي اجتماعي مطالبي را مي نويسند که اين پروژه مشکلات زيست محيطي دارد.

سعادت فر ضمن تقدير از همه مسئولان استان خاصه استاندار چهارمحال وبختياري که از اين پروژه حمايت مي کنند، گفت: مسئولين استاني و فرا استاني بدانند بحث انتقال آب سبزه کوه به بروجن مايه حيات صنعت، کشاورزي و انسانهاست و مردم اجازه نخواهند داد که اين پروژه به هيچ عنوان متوقف شود.

وي گفت: احدي از مسئولين استان و فرا استاني حق توقف اين پروژه را ندارند و مسئول اين پروژه اطمينان داشته باشد که مردم شهرستان بروجن از آنها حمايت جدي خواهند کرد.

سعادت فر گفت: اگر کسي با مسئولين اين پروژه تماس بگيرد و خواستار توقف اين پروژه باشد در تريبون نماز جمعه با اسم و رسم آنها را معرفي خواهيم کرد.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به روز سوم شعبان ميلاد با سعادت امام حسين (ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: پاسداري به صيانت نظامي از کشور و مختص به يک گروه خاص که در اين نهاد مقدس خدمت مي کنند نيست بلکه يک فرهنگ عزت و افتخار و حمايت از همه آرمانها و ارزش هاي انقلاب اسلامي در ابعاد مختلف سياسي، فرهنگي و اجتماعي است.

سعادت فر با بيان اين که حمايت از انقلاب به اين معنا نيست که متوقف و محصور در يک چارچوبي باشد که انسان از آن مراقبت کند، تصريح کرد: خاصيت انقلاب آن است که يک موجود زنده پيشرونده است؛ لذا حاميان انقلاب کساني هستند که از حرکت پيشرونده انقلاب اسلامي حمايت، حراست و پاسداري مي کنند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: حرکت هاي سپاه پاسداران در زمينه فعاليت هاي اقتصادي، امنيتي و هم فرهنگي اجتماعي حائز اهميت است.

وي، حمايت از مردم مظلوم فلسطين و سوريه را از جمله اين فعاليت ها عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبري فرمودند"جنگ هاي در سطح منطقه در ادامه جنگ ۳۷ ساله بر عليه جمهوري اسلامي است".

خطيب نماز جمعه بروجن افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب " دفاع از آرمانهاي فلسطين به طور طبيعي در ذات جمهوري اسلامي ايران قرار دارد".

حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: آن کساني که در روزگاري شعار" نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران" سر مي دادند ماهيت جمهوري اسلامي، غزه و لبنان را نمي شناختند؛ لذا اگر کسي اين جايگاه ها را بشناسد حق آن است که اين گونه شعار دهد" هم غزه هم لبنان جانم فداي ايران اسلامي".

حجت الاسلام سعادت فر گفت: در حوزه فعاليت هاي فرهنگي شجره طيبه صالحين و در حوزه مباحث اقتصادي بنيان گذاري بسيج سازندگي از افتخارات اين نيروي با ارزش است.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن بيان کرد: مقام معظم رهبري خطاب به دولت فرمودند" بخش هاي خارج از دولت را هم مانند بسيج بايد ببينيد".

وي گفت: بسيج سازندگي در شهرستان بروجن فعاليت هاي بسيار خوبي در حوزه هاي مختلف از جمله پرورش دام و طيور، گياهان دارويي، پرورش قارچ و ... دارد.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به فعايت هاي عمراني پر افتخار قرارگاه خاتم الانبياء سپاه، افزود: قرارگاه خاتم امروز تبديل به يک رقيب جدي براي پيمانکاران خارجي و غربي شده است.

خطيب نماز جمعه بروجن قرارگاه خاتم را در يک جمله معرفي کردن الگوي مديريت عمراني انقلابي دانست.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۸:۲۱

27 Dec 2019