۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۱۶۴۱۶
رئيس بسيج جامعه زنان استان:

حضور پرشور زنان در روز قدس عمق جنايات رژيم صهيونيستي را روشن تر مي کند

حضور پرشور مادران و زنان در روز قدس در حمايت و همدلي با مادران ستمديده و همسران شهداي غزه، اثرگذاري اين اعتراضات را بيشتر کرده و عمق جنايات رژيم صهيونيستي را روشن تر مي کند.
حضور پرشور زنان در روز قدس عمق جنايات رژيم صهيونيستي را روشن تر مي کند
به گزارش جهانبین به نقل از مشکات برین، رئيس بسيج جامعه زنان استان با بيان اينکه روز قدس امسال از اهميت ويژه اي برخوردار است، اظهار داشت: مسأله‌ي فلسطين، فقط مربوط به عربها و همسايه‌هاي فلسطين نيست بلکه همه مسلمانان در تمامي جهان نسبت به قضيه‌ي فلسطين بايد احساس مسؤوليت کنند.

احمدپور افزود: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) درخطبه‌هاي نماز جمعه سال ۹۰ مواضع جمهوري اسلامي را حمايت از هر حرکت ضدصهيونيستي ناميده اند و فرمودند:"هر جا هر ملتي، هر گروهي با رژيم صهيونيستي مبارزه کند، مقابله کند، ما پشت سرش هستيم و کمکش ميکنيم و هيچ ابائي هم از گفتن اين حرف نداريم. اين حقيقت و واقعيت است."

وی ادامه داد: مظلوميت و دلاوري هاي مردم غزه خصوصا زنان در تاريخ به نمايش خواهد درآمد؛ قطعا حضور پرشکوه مادران و زنان در روز قدس در حمايت و همدلي با مادران داغدار و همسران شهداي غزه، تأثيرگذاري اين اعتراضات را بيشتر کرده و عمق جنايات رژيم صهيونيستي را نمايان تر مي کند.

احمدپور در خصوص نقشه راه مسأله فلسطين از منظر رهبر انقلاب اسلامي، بيان کرد: با توجه به بيانات بيست و پنج سال گذشته‌ رهبر هوشيار انقلاب، نقشه‌ راه مسأله‌ فلسطين در اختيار ما قرار گرفته است و وظيفه ما کمک و حمايت از مردم به ويژه زنان و کودکان بي دفاع غزه و فلسطين است.

رئيس بسيج جامعه زنان استان به وظيفه اصلي زنان چهارمحال بختياري براي حضور در راهپيمايي روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس امسال با عظمت تر از سال هاي گذشته برگزار خواهد شد و ما به خواست خداوند در کنار ملت فلسطين مي ايستيم و حمايت خود را از ملت هاي انقلاب‌کرده‌ي مسلمان اعلام مي کنيم.

احمدپور بيان کرد: طبق بيانات رهبر فرزانه انقلاب "هر جا حرکت اسلامي است، هر جا دفاع از هويت اسلامي است، هر جا دفاع از مظلوم است، جمهوري اسلامي آنجا حاضر است و حاضر خواهد بود و آمريکا و صهيونيسم و شبکه‌ي فاسد سياسي مستکبرين نتوانستند بر جمهوري اسلامي فائق بيايند و نخواهند توانست."

وي گفت: در اين روز ملت ايران هميشه سرافراز بوده و به همراه ديگر ملت هاي مسلمان نمايشي از قدرت جهان اسلام را در برابر زورگويي صهيونيسم نشان مي دهدو با اقتدار اعلام مي کند ما از همه‌ کساني که در مقابله با آمريکا و صهيونيسم قرار دارند دفاع مي کنيم و در اين مورد از هيچ کس و هيچ قدرتي ترسي نداريم.و به فرموده مقام معظم رهبري"دنيا خروش عظيم ملت ايران را خواهد ديد."

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۴:۰۳

27 Dec 2019