۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۳۹۴۶۶
سردار غیب پرور:

خطای برجام اعتماد به دشمن بدعهد بود/ از مذاکره با اروپا چیزی عاید ایران نمی شود

سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این که برخی از دوستان تشخیص می دهند که با اروپا مذاکره کنند به عهده خودشان است اما من بعید می دانم با مذاکره با اروپا چیزی عاید ملت ایران شود.
خطای برجام اعتماد به دشمن بدعهد بود/ از مذاکره با اروپا چیزی عاید ایران نمی شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص حمایت هایی که ایران از جنبش مقاومت منطقه می کند گفت: حمایت جمهوری اسلامی از تمام گروه هایی که نسبت به آرمانهای اسلام متعهد هستند، یک امر قطعی است. از سوی دیگر این که از مجموعه هایی که در مقابل رژیم اشغالگر ایستادگی می کنند حمایت کنیم هم یک امر قطعی است اما شیوه ها و روش ها متناسب است با اقتضائاتی که پیش می آید، اصل، موضوعی است که قاعده است و ما حتما حمایت می کنیم؛ آن روزی که ما حمایت نکنیم روزی است که ما از اصول انقلاب اسلامی عدول کرده باشیم.

وی همچنین در رابطه با برجام و بیم ها و امید های حاصل از آن گفت: این مذاکرات ابعاد خوبی داشت اما بدون خطا هم نبود، خطای کار آن جا بود که ما به دشمن اعتماد کردیم؛ وقتی که شما می خواهید وارد مذاکره و معامله و تبادل با کسی شوید حتما پیشینه آن را مطالعه می کنید، چگونه می شود با یک مجموعه ای بنشینید حرف بزنید و معامله کنید که در سراسر عمر شما حتی یک حسن نیت از آن ندیده باشید.

وی افزود: ما در گذشته جمهوری اسلامی ایران حتی یک صحنه خوب از آمریکایی ها ندیده ایم، این ها کسانی هستند که به طور دائم بدعهد هستند و نمی شود به آن ها اعتماد کرد. به نظر من این مسئله مورد غفلت قرار گرفت و الان هم قصه ما با اروپایی ها همین است. حضرت آقا مکرر فرموده اند که به اروپا نمی شود اعتماد کرد.

وی در ادامه بیان داشت: این که برخی از دوستان تشخیص می دهند که با اروپا مذاکره کنند به عهده خودشان است اما من بعید می دانم با مذاکره با اروپا چیزی عاید ملت ایران شود.

غیب پرور در خصوص برنامه های بسیج برای جنگ نرم نیز گفت: ما که نمی توانیم در مقابل عداوت های دشمن دست روی دست بگذاریم، الحمدلله مخصوصا در بسیج به اقتضای هر صحنه ای خودمان را آماده می کنیم، در فضای مجازی و در حوزه جنگ نرم اگر آن ها می جنگند ما نیز می جنگیم و اگر این کار را نکنیم غفلت اشتباه کرده ایم. اگر خودمان را آماده نکنیم حتما مسئول هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: طراحی های خاصی برای جنگ نرم با دشمن داریم و به امید خدا موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۳:۴۶

3 Feb 2020