۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۳۷۲۰۶
طي حکمي

سرپرست جديد اداره پست شهرستان بروجن معرفي شد

طي مراسمي با حضور جمعي از مسئولين سرپرست جديد اداره پست شهرستان بروجن معرفي و از خدمات رئيس سابق اين اداره قدرداني شد.
سرپرست جديد اداره پست شهرستان بروجن معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، در آئيني و طي حکمي سرپرست جديد اداره پست شهرستان بروجن معرفي و از خدمات نورا... احمدي رئيس سابق اين اداره قدرداني شد.

علي محمد مرادي سرپرست فرمانداري بروجن در اين مراسم با اشاره به رسالت هاي جديد و پيشرفت هايي که در تکنولوژي کشورحاصل شده است، گفت: با ورود تکنولوژي و اقتضاي زمان و تغيير رويکردها، شرکت پست از حالت سنتي بيرون آمده و با توجه به نوع فعاليت و ارائه خدمات به صورت اينترنتي کارهاي مردم آسانتر از گذشته شده که اميد است اداره پست افزون بر گذشته در انجام وظايف خود موفق باشد.

مرادي همچنين از نهادنيه کردن کسب و کار ديجيتال در روستاهاي اين شهرستان خبر داد و گفت: ايجاد کسب و کار ديجيتال و خريد و فروش اينترنتي به خصوص در بحث صنايع دستي و گز در اين شهرستان يکي از عوامل پيشرفت و رونق اقتصادي است.

حسين عنايتي مديرکل پست چهارمحال و بختياري نيز در اين مراسم گفت: پست بستر مناسبي براي تحقق دولت الکترونيک در کشور است، که در اين راستا زير ساخت اين پروژه در پست فراهم شده و با تکميل آن تمام سازمان هايي که به نوعي در زمينه ارائه خدمات با مکان در ارتباط هستند از اين بانک اطلاعاتي بهره خواهند برد.

وي به خدمات و مأموريت هاي جديد پست هم اشاره کرد و در زمينه خدمات نيابتي ساير دستگاه ها از فرماندار خواست تا در جلسات شوراي اداري شهرستان و کار گروه فرعي دفاتر پيشخوان از ظرفيت هاي قانوني خود براي همکاري ادارات در جهت واگذاري خدمات به پست و پيشخوان استفاده کند.

گفتني است در پايان اين مراسم از خدمات نورا... احمدي که به افتخار بازنشستگي نائل آمده قدرداني و طي حکمي علي عليخاني به عنوان سرپرست اداره پست شهرستان بروجن منصوب شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۳:۰۹

27 Dec 2019