۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۳۷۲۵۰
مسئول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری:

بسيج دانشجويي مظهر ايمان و علم است

مسئول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری گفت: بسيج دانشجويي مظهر ايمان و علم است. بسيج درخت پرثمري است که شکوفه هاي شکوهمند آن رايحه ايثار، اخلاص و مقاومت را در فضاي انسانيت پراکنده مي سازد.
بسيج دانشجويي مظهر ايمان و علم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ منوچهر ذوالفقاري مسئول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری در پيامي به مناسبت گراميداشت هفته بسيج نوشت:

بسيج يکي از برکات و الطاف خفيه الهي نسبت به نظام ما، که با نگاه آينده نگري حضرت امام (ره) و به مصداق آيه شريفه "وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ" مي‌باشد.

تفسير آيه:

براى (آمادگى مقابله با) دشمنان، هرچه مى‌توانيد از نيرو و از اسبان سوارى فراهم كنيد تا دشمن خدا و دشمن خودتان و نيز (دشمنانى) غير از اينان را كه شما آنان را نمى‌شناسيد، ولى خداوند آنها را مى‌شناسد، به وسيله آن بترسانيد، و در راه خدا (و تقويت بنيه‌ى دفاعى اسلام) هرچه انفاق كنيد، پاداش كامل آن به شما مى‌رسد و به شما ستم نخواهد شد.

بسيج دانشجويي مظهر ايمان و علم است، بسيج درخت پرثمري است که شکوفه هاي شکوهمند آن رايحه ايثار، اخلاص و مقاومت را در فضاي انسانيت پراکنده مي سازد.

بسيجي با تعهد و تقوا، عزم و اراده، صفا و صداقت، شجاعت و همت، عدالت خواهي، تيزهوشي و زمان شناسي در فرازهاي حساس انقلاب و نظام اسلامي حضوري مداوم و سرنوشت ساز دارد.

بسيج در واقع يک هويت فرهنگي، روشن، پاک و آينده نگر هست و کردارش براي رضايت کردگار است و باچنين هدفي هر کجا نياز به وجود بسيجي باشد، حضور خالصانه و معنادارش بدون درنگ و عاري از هرگونه فرصت سوزي و عافيت طلبي، مشاهده مي شود.

اين بنده حقير لازم ميدانم در برابر تمامي اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان چهارمحال و بختياري که باتمام وجود و با اخلاص در کنار تحصيل و علم آموزي در سنگر بسيج دانشجويي فعاليت مي کنند و با نظرها و پيشنهادات خود ما را در هرچه بهتر برگزاري برنامه ها ياري مي کنند، تقدير و تشکر به عمل آورم.

در پايان هفته بسيج و دوم آذر روز بسيج دانشجويي را به تمام اساتيد، دانشجويان و کارمندان بسيجي دانشگاه هاي استان تبريک عرض مي کنم و براي تمامي دانشجويان توفيق روزافزون و موفقيت را خواستارم.

منوچهر ذوالفقاري

مسئول ناحيه بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري

انتهاي پيام/920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۷:۰۹

29 Dec 2019