۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۱۲۰۰
در طرح اکرام ایتام و محسنین:

بیش از دو هزار نفر در چهارمحال و بختیاری تحت حمایت حامیان قرار گرفته است

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح اکرام ایتام و محسنین دو هزار و ۱۱۹ نفر هستند که تحت حمایت حامیان قرار گرفته اند.
بیش از دو هزار نفر در چهارمحال و بختیاری تحت حمایت حامیان قرار گرفته است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ نجف علی حیدری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: برای سال جاری ۱۴۲ عنوان برنامه محوری برنامه ریزی شده است که اجرا می شود که این فعالیت ها در کمیته امداد با نماد ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه هم زمان با ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هر شهرستانی از طلاب، نخبگان، دانش آموزان و ... تجلیل و قدردانی صورت می گیرد بیان داشت: افراد واجد شرایط را شناسایی کرده و در برنامه های اجرایی مورد تاکید قرار خواهند گرفت.

حیدری ادامه داد: فرزندان ایتام و محسنین بیش از چهار هزار نفر بوده که ۳۶۸ مورد از فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

وی با اذعان بر اینکه میانگین فرزند به حامی ۳ نفر است بیان داشت: حامیان فعال در استان ۱۴ هزار و ۲۶۱ نفر است که با کمیته امداد و امام خمینی (ره) همکاری دارند.

حیدری با اشاره به اینکه در بخش سنوات نیز در طی ۹ ماهه سال جاری ۲۹ میلیارد ریال سنوات داده شده است بیان داشت: طرح ایتام و محسنین ۱۳۰ میلیارد ، صدقات دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، اکرام ایتام و محسنین ۱۳ میلیارد ، زکات ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی یاد آور شد : ۱۰۲ هزار صندوق صدقات در سطح استان وجود دارد .

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۸:۳۹

30 Dec 2019