۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۱۷۲۷۰
عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد:

هیچ پیروزی جز در سایه مقاومت حاصل نمی‎شود

51 روز مقاومت مردم غزه پیام بزرگی برای افراد داخلی و کسانی که چشم به بیرون از مرزهای کشور دوخته‎اند دارد که اگر ملتی مقاومت کرده و در برابر دشمنانش ایستادگی کند، بی‎شک به پیروزی می‎رسد.
هیچ پیروزی جز در سایه مقاومت حاصل نمی‎شود
دکتر سیرالله مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز با تبریک پیروزی مردم غزه، اظهار کرد: با توجه به مقاومت 51 روزه مردم غزه و تحمل صدمات و خسارات مالی و جانی بسیار اما سرانجام این مقاومت به ثمر نشست و رژیم صهیونیستی این دشمن خونخوار سرتسلیم فرود آورد.

وی افزود: بر اثر مقاومت مردم غزه رژیم اشغالگر مجبور شد خواسته‌های مقاومت را بپذیرد و این به واسطه تحمل سختی‌ها و پایداری در راه تحقق آرمان‌های مردم غزه به دست آمد.

مرادی ادامه داد: در کنار مقاومت مردم غزه، حمایت‌های ایران اسلامی و حزب‌الله و موجی که در دفاع از این مردم بی‎دفاع در کشورهای جهان شکل گرفته بود نیز تاثیر بسیاری در این پیروزی داشت.

این استاد رشته حقوق دانشگاه شهرکرد با اشاره به چالش‌هایی که حماس با بمباران‌های هوایی به مناطق شهرک‎نشین برای اسرائیل ایجاد کرد، گفت: این بمباران‌های موشکی به ویژه به فرودگاه بین‌المللی اسرائیل بسیاری از روابط و مبادلات اقتصادی این رژیم جعلی را مختل و از سوی دیگر امنیت شهرک‎نشین‌ها را با چالش‌های اساسی مواجه کرد و همین امر سبب فشار بر رژیم صهیونیستی برای عقب‎نشینی شد.

مرادی، ایستادگی در مقابل زورگویان و زیاده‌خواهان را پیام پیروزی مردم غزه دانست و افزود: پیروزی مقاومت این پیام آشکار را برای ملل مستضعف جهان دارد که اگر در مقابل زورگویان ایستادگی و مقاومت کنند در نهایت پیروزی نصیب آن‌ها می‎شود.

وی تصریح کرد: 51 روز مقاومت مردم غزه همچنین پیام بزرگی برای افراد داخلی و کسانی که چشم به بیرون از مرزهای کشور دوخته‎اند دارد که اگر ملتی مقاومت کرده و در برابر دشمنانش ایستادگی کند، بی‎شک به پیروزی خواهد رسید.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد ادامه داد: در حالی که مردم غزه با دست خالی به خواسته‌های خود رسیدند اما ایران اسلامی دارای منابع غنی و ارزشمند بسیاری است که می‌تواند با اتکا به این توانمندی‌های داخلی همه سختی‌ها را پشت سر بگذارد.

مرادی با بیان اینکه پیروزی به شرط توجه به داشته‌های داخلی حاصل می‎شود، اظهار کرد: ما باید دشمن را دشمن بپنداریم و انتظار رافت و شفقت از ناحیه وی نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی۳۶ سال است که با تکیه بر داشته‌ها و توانمندی‌های داخلی خود با اقتدار در منطقه و عرصه بین‌المللی فعال است و سختی‌ها را تحمل کرده و در این مقطع نیز با تکیه بر توان داخلی خود باید از مشکلات عبور کنیم و هیچگاه به دشمن اعتماد نکنیم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۷:۱۹

7 Jan 2020