۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۲۵۳۷۰
سایت وکاتیو گزارش داد:

واکنش سایت آمریکایی به هجمه "شعار مرگ بر آمریکا" در فضای مجازی

شبکه‌های اجتماعی در ایران اکنون به محلی برای شعارها ضدآمریکایی تبدیل شده است و برخلاف سال‌های قبل اکنون حس ضدآمریکایی در شبکه‌های اجتماعی ایران در سالگرد گروگان‌گیری سفارت آمریکا بیشتر هم شده است.
واکنش سایت آمریکایی به هجمه "شعار مرگ بر آمریکا" در فضای مجازی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از جام نیـوز، وب سایت تحلیلی آمریکایی "وکاتیو" در گزارشی به موضوع داغ شعارهای ضدآمریکایی در سالگرد تسخیر سفارت آمریکا اشاره کرد و نوشت: شبکه‌های اجتماعی در ایران اکنون به محلی برای شعارها ضدآمریکایی تبدیل شده است و برخلاف سال‌های قبل اکنون حس ضدآمریکایی در شبکه‌های اجتماعی ایران در سالگرد گروگان گیری سفارت آمریکا بیشتر هم شده است.

وکاتیو در این گزارش نوشت: در سال ۱۹۷۹ مردم ایران با حمله به سفارت ایران تعداد زیادی از آمریکایی‌ها را برای ۴۴۴ روز گروگان گرفتند و اکنون در آستانه سالگرد این روز پوسترها و بلیوردهای زیادی در سطح شهرهای ایران نصب شده و در همه آن‌ها شعار مرگ بر آمریکا حک شده است. اما تفاوت برگزاری مراسم امسال این است که فضای مجازی نیز به این امر اضافه شده است و بیش از هزاران پست در توئیتر و اینستگرام مردم ایران شعار های ضدآمریکایی سر داده‌اند.

این سایت آمریکایی افزود: استفاده از تکنولوژی و تصویر برداری از سوزاندن پرچم آمریکا چیزی است که امسال شدت گرفته است و رهبر عالی ایران نیز شعار مرگ بر آمریکا را یک باور برای مردم ایران می‌داند. بسیاری از ایرانی‌ها با پست گذاشتن در فضای مجازی و عکس گذاشتن از سوزاندن پرچم آمریکا و یا عکس‌هایی از کف دست خودشان که جملات ضدآمریکایی روی آن‌ها نوشته است، به این کمپین پیوسته‌اند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۸:۲۹

6 Jan 2020