۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۳۹۳۲۰
اخبار نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری

دستگيري دو سارق با ۱۰ فقره سرقت در چهارمحال و بختياري/ تصادف پژو با موتورسيكلت یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت

جانشين فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران فرماندهي انتظامي استان طي ۲۴ ساعت گذشته دو سارق را با ۱۰ فقره سرقت دستگير كردند.
دستگيري دو سارق با ۱۰ فقره سرقت در چهارمحال و بختياري/ تصادف پژو با موتورسيكلت یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت
سرهنگ فضل اله برزوئي جانشين فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيكلت و احشام رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران فرماندهي انتظامي استان، قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي استان و شهرستان هاي شهركرد، لردگان، فارسان و كيار با انجام اقدامات گسترده پليسي و بررسي آثار و علائم به جا مانده در صحنه هاي سرقت موفق شدند دو سارق را دستگير كنند.

جانشين فرمانده انتظامي استان خاطرنشان كرد: بر اساس تحقيقات علمي و فني پليس، سارقان به ۱۰ فقره سرقت موتورسيكلت و احشام اعتراف كردند كه متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

تصادف پژو با موتورسيكلت یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت

سرهنگ سيروس ميرزایي فرمانده نیروی انتظامي شهرستان لردگان در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي تماس تلفني با فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر وقوع يك فقره تصادف در بخش فلارد محدوده روستاي "قره" ماموران انتظامي و پليس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در اين محل مشخص شد در این حادثه رانندگی يك دستگاه پژو پارس با يك موتورسيكلت برخورد کرده که متاسفانه راكب موتورسيكلت در دم فوت كرده و راننده و دو سرنشین پژو نیز مجروح شدند.

ميرزایي بیان داشت: كارشناس تصادفات پليس راه علت این حادثه را انحراف به چپ راننده سواري پژو پارس اعلام كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنيد و از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس پرتی را فراهم می کند، بپرهیزید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر نباشیم.
دستگيري ۳۳ خرده فروش مواد مخدر در شهركرد

سرهنگ سليمان رياحي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در اجراي طرح پاكسازي مناطق آلوده ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همكاري عوامل فرماندهي انتظامي شهرستان شهركرد برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را در دستور كار قراردادند.

وي افزود: در اين راستا با هماهنگي مقامات قضائي طي عمليات گسترده اي در مناطق مختلف شهركرد ۳۳ خرده‌فروش مواد مخدر دستگير شدند.

ریاحی ادامه داد: در اين عمليات دو كيلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر سنتي و صنعتي كشف شد.

رياحي در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي تآكيد كرد: برخورد قاطع و قانوني با خرده فروشان مواد مخدر طي سال جاري توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان با قاطعيت دنبال مي شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۹:۳۸

25 Jan 2020