۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۳۰۱۳۰
مديرکل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري:

حادثه 8 شهریور بي‌اعتباري ادعاي آمريکا مبني‌بر مبارزه با تروريسم بين‌المللي است

مديرکل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي حادثه هشتم شهریور را به گونه‌اي موجب کنار رفتن نقاب تزوير از چهره منافقين کوردل برشمرد و تصريح کرد: شهيدان رجايي و باهنر الگو و اسوه‌ي خدمتگزاري بودند.
حادثه 8 شهریور بي‌اعتباري ادعاي آمريکا مبني‌بر مبارزه با تروريسم بين‌المللي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين علي گرجي مديرکل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان در جلسه برنامه‌ريزي مراسم هشتم شهريور چهارمحال و بختیاری  که در سالن جلسات اداره کل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان برگزار شد با بيان ضرورت پاسداشت اين واقعه  مهم گفت: شهيدان رجايي و باهنر سال‌ها در راه گسترش فرهنگ اسلامي و استقرار حاکميت دين الهي و خدمت به مردم مجاهدت و فداکاري نمودند.
 
گرجي اين حادثه را مهر تأييد ديگري در بي اعتباري ادعاي آمريکا مبني بر مبارزه با تروريسم بين‌المللي دانست و تصريح کرد: اين سرمايه‌هاي ناب انقلاب اسلامي، به شيوه‌اي بسيار ناجوانمردانه به شهادت رسيدند و بار ديگر مهر تأييدي بر اينکه ايران بزرگترين قرباني تروريسم است زده شد.
وي در بخش ديگري از سخنانش حادثه هشتم تير را به گونه‌اي موجب کنار رفتن نقاب تزوير از چهره منافقين کوردل برشمرد و تصريح کرد:  شهيدان رجايي و باهنر الگو. و اسوه‌ي خدمتگزاري بودند.
به گفته رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان ويژه‌مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر روز دوشنبه، هشتم شهريورماه ساعت سال جاري ساعت 10 صبح با عنوان: «شهيدان رجايي و باهنر، الگوي دولتمردان شايسته و مکتبي» در سالن غدير اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با حضور يکي از شخصيت‌هاي برجسته کشوري برگزار مي‌گردد.
گرجي تبيين ويژگي‌هاي دولت اسلامي، تبيين کارآمدي نظام مقدي جمهوري اسلامي ايران در مقابله با توطئه‌هاي شيطان بزرگ و تبيين جنايات منافقين کوردل را از جمله ويژگي‌هاي برجسته مراسم سي و پنجمين سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر عنوان کرد و افزود: نقش بصيرت و شناخت دشمن و عمل به هنگام مردم فهيم و قدرشناس ايران اسلامي در بزرگداشت اين روز بايد تبيين شود.
 
به گفته وي در همين راستا 9 همايش در مراکز  استان با عنوان« شهيدان رجايي و باهنر، الگوي دولتمردان شايسته و مکتبي» و در سطح دستگاه‌هاي اجرايي با عنوان تبيين ويژگي‌هاي دولت اسلامي برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۹:۱۷

8 Jan 2020